Leuke steentjes….

Samen aan het kliederen….Oh nee, samen echte leuke kunstwerkjes maken. Neem wat verf, kwastjes, en steentjes en het is goed voor uren lang plezier.

Zie hier het resultaat:

4 gedachtes over “Leuke steentjes….

  1. erg leuk,wanneer ik van te voren had geweten wat je al met steentjes kan doen,
    nou dan had ik er nooit mee gegooid of over het water gekets!.
    Complimenten voor deze website.
    Groetjes Udo

  2. Ik vind het echt leuk al die creatieve dingen!
    Djemayro vind schilderen & kleuren erg leuk maar als hij wat ouder is ga ik zeker ook steentjes met hem verven 😀
    Ik heb bumba op een rugzak gemaakt met textielverf ook heel leuk!

    dikke kus van onss

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

