Logeerpartij

Daar zit ik dan, samen met Peter beneden op de bank. Voor het eerst slapen er drie mooie dames bij ons in huis, drie blonde dames , drie nichtjes. We hebben een logeerpartij en iedereen is in diepe slaap, lekker onder de warme dekens voorzien van bergen knuffels en mooie rode appelwangetjes.

Hoewel de eerste 15 minuten wat rommelig waren (ook dat hoort erbij) was het al snel rustig en hoorde ik geen meisjes gefluister en stemmetjes meer van boven komen. De slaap had overwonnen en de oogjes werden zwaar, de oudste van het stel (nicht Noa, 5 jaar) was het eerste weg. (er moet toch één het verstandigste zijn) Na nog wat gebakkelei tussen Joy en Marissa heerst er nu een stilte op de bovenverdieping en zitten wij rustig op de bank.

Mijn gedachten gaan naar mijn zusje Melanie, totaal onverwacht hoeft ze geen dochter weer bij ons op te pikken maar kan ze thuis blijven en ‘genieten’ van de rust. Alhoewel ze daar vast anders over denkt, want hoe je het ook went of keert het is ook voor de papa en mama spannend. Ik moet er zelf ook nog niet aan denken….Marissa uit logeren, NO WAY! Blijf maar lekker bij ons onder dak, en zoals nu blijkt hebben we altijd ruimte voor nog meer lieve dametjes…

Welterusten allemaal!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

