Jullie aan het woord…..

Zo leuk, zo mooi, zo vreselijk verslavend… Disney films. Samen met Marissa kijken we de laatste tijd wat Disney films af, Lion King staan met stip op nummer 1 maar ook Rapunzel, Reddertjes in Kangoeroeland en de laatste paar weken doet Belle en het Beest het erg goed.

Verder zagen we Finding Nemo, UP, Alladin, De kleine zeemeermin, Jungle Book, Assepoester, Shark Tale, Dombo, Frank en Frey, Peter Pan en sneeuwwitje voorbij komen, de laatste was geen succes met zo’n boze heks (gelukkig, geen herkenning met thuis :P)

Vroeger toen ik en zusje nog kleine meiden waren keken we Scruffy, en Scruffy moest naar het asiel. Vreselijk, tranen met tuiten huilden we, rode ogen, zere keeltjes tot dat we de PAUZE knop ontdekten. Mama moest de film op pauze zetten, dan ging onze lieve Scruffy niet naar het asiel. Maar goed, wij bleken een vreselijke moeder te hebben (sorry mam) want de film speelde daarna gewoon weer verder waar ie was gebleven. Niks vooruitspoelen, nee! En zo werd Scruffy dan toch naar het asiel gebracht.

Hebben jullie ook mooie film herinneringen, ook zo gehuild bij Peter en de Draak, of bij Lion King dat je gewoon met keelpijn de bioscoop verlaat, keel zo droog dat je bijna geen woord meer kan zeggen, maar tranen laten zien…Nee HO maar!

Vertel, vertel, vertel… ik ben reuze nieuwsgierig! Vertel je leukste, grappigste film anekdote! Onder de inzenders verloot ik een leuk eigen gemaakt presentje!

6 gedachtes over “Jullie aan het woord…..

  1. de naam van de tekenfilm weet ik niet(puppy ofzo). er was moeder hond die een brandend huis in ging om haar puppy’s te redden en toen ze de laatste ging halen stort het huis in,ik huilen en huilen en mijn moeder vond het heerlijk om me dan te troosten.(daarom mocht ik hem volgensmij ook steeds weer zien) uiteindelijk kwam alles goed met de hondjes maar steeds weer die teken film willen zien en ook steeds weer huilen!! haha

  2. Wij hebben peterpan gaar gedraaid met de kinderen. Waarop wij continu het verslavende liedje (eentje is de eerste de eerste de eerste eentje is de eerste de eerste gaat voorop. tie dom tie dee ik vind het een goed idee) aan het zingen waren waar we ook liepen en bijv. levi was haantje de voorste gingen we weer in volle borst en (piep) aan de kijkende mensen. erug leuk. En series kijken met mijn al zo grote dochter zoals dunja en desi en singles. ook zo leuk. Heerlijke herinneringen en zooo lekker verplicht erbij kunnen zitten als moeder zijnde ipv aan de poets. groetjes claudia

  3. samen naar home alone is een super film we lachen gieren en brullen samen ernorm om de domme inbrekers hoeveel pech die wel niet hebben,super daar word je nooit flauw van en me slab lachen om yassin hoe hij er om moet lachen,en dan zegt hij wat zijn die toch zo dom he ze trappen er elke keer maar weer in geweldig

  4. vroeger met mijn moeder en zusje naar de bioscoop geweest. dierenfilm, weet niet meer welke. heb ik geblokt. op een gegeven moment valt er een poesje in een waterrad. tranen met tuiten. een hond springt erachteraan om het poesje te redden.
    nooit geweten hoe het afliep. we hebben zo gehuild omdat we het zo zielig vonden, dat mijn moeder met ons de bios heeft moeten verlaten. nooit het eind gezien.

  5. Geweldig dames, ontzettend leuk om jullie reacties te lezen. Het blijven natuurlijk geweldige herinneringen, moeten we koesteren!

    Ik zal eind volgende week een lootje trekken en daarmee een winnares aanwijzen, dan wordt het knutselen voor ‘moi’….

    Aan de lezers die nog niet hebben gereageerd… Uw reacties zijn ontzettend welkom!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

