Post aan de wand…..

Vandaag stond er een cadeautje voor paps op het knutsel programma, alleen helaas nergens in het huis kon ik een oud (liefst vergeeld) toetsenbord vinden, en dat met een man die je echt een computerfreak kunt noemen. Maar omdat ik en Marissa al wel in de knutselmodus stonden zijn we maar aan een ander klusje begonnen. Marissa in haar kliederschort gehesen en voorzien van verf, kwasten, canvas doek en sjablonen.

Daarna zelf eens even zitten denken, wat gaan we maken… Ik had eens in een woonblad een leuk idee gezien, old fashion way postbakken. Ik was verkocht, maar geen idee hoe dat te maken. Maar nu het is klaar, twee mooie postvakken zijn klaar om te worden opgehangen.

Benodigdheden: canvasdoeken, verf, sjablonen, inkt, oud papier,paperclips, jute, sjablonen en accessoires die je zelf wilt toevoegen.

Ik wilde een oude look creëren en ging samen met dochterlief aan de slag. We willen natuurlijk beide ons resultaat showen, dus dat komt hier:

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

