Stilte……

Even rustig op mijn blog i.v.m:

Ritje in de ambulance

Naar het Martini Ziekenhuis

Nu medicijnen, uitzieken en wachten op vervolg onderzoeken en heel veel, heel, heel, heel veel slapen!

 

Hopelijk tot snel!

Liefs Vanessa

5 gedachtes over “Stilte……

  1. hey meid,wat lees ik nu..gaat het slechter met je?ik heb je al een tijd ook niet gesproken.wil je sterkte wensen!!! vr gr Ilse Muntinga

  2. Hi lieve mensen!

    Bedankt voor jullie krabbels, reacties en smsjes enzo. Ik knap langzaam op, dacht met een griep en oorontsteking de dokter te bellen en dat liep even totaal anders.
    Uitgedroogd, oor- en keelontsteking, migraine erbij…het feest kon beginnen. CT scan gehad i.v.m. druk op het hoofd, en er ontstaan door de migraine bloedpropjes. Nu eerst uitzieken, kuur opmaken, slapen, slapen en nog eens slapen (kan de hele dag wel slapen) en dan op naar KNO arts( verwijden/vergroten bijholtes) en daarna de neuroloog voor een behandeling… Welke behandeling? Is nog onbekend, maar het is geen overbodige luxe, maar een must! (en dat was wel even schrikken)

    Liefs Vanessa

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

