Dat mag best wel gezegd worden….

Hoe trots kan je zijn?

Zo rustig, zo beheersd, zo lief, alles loopt op rolletjes in Huize Wentink en geloof me ik heb er part noch deel aan. Vanaf het moment dat de huisarts op bezoek kwam tot in elk minuutje van de dag is hij daar, mijn mannetje, mijn lief!

Het ontbijt wordt gemaakt, zelfs met een grote fruitschaal (banaan, appels en peer), kopjes thee voor mij en warme chocolademelk voor dochterlief, 3 maal daags komen mijn tabletten met een glas water me ‘opzoeken’ [dat mag ie nou best vergeten, ze zijn werkelijk niet te vreten, vreselijk smerig!] Verder kan ik heerlijk slapen, papa en Marissa redden zich prima. Ze zijn naar het speelparadijs geweest, stukje fietsen en eendjes voeren, even bij oma langs en vandaag zijn ze wezen zwemmen in Tropiqua Veendam.

’s Avonds wordt het eten verzorgd [nee, geen snelle hap] er wordt echt goed gekookt en ook al eten ze voornamelijk met z’n tweetjes papa kookt stug door! Wil ik nog wel eens makkelijk doen wanneer manlief een middagdienst heeft onder het mom van ‘vind ik niks aan, voor ons tweeën koken, zo hoor ik hem dit smoesje niet uiten.

Bezoekjes worden geregeld, niet allemaal tegelijk, het huis is schoon, mijn bed wordt verschoond terwijl ik onder de douche sta, er liggen geen bulten was, er staan bloemen en lieve kaartjes op de tafel en kasten en dochterlief helpt haar papa net zo hard mee!

Wat moet je ervan zeggen, of beter gezegd hoe moet je het zeggen? Dat je zo trots bent, zo blij, zo ontzettend TROTS, ja alweer trots… Maar het is ook zo, je ziet het allemaal gebeuren, je kan niet deelnemen maar je weet dat alles in goede handen is. Hoe moeilijk het is om van de zijlijn mee te kijken hoef ik vast niemand te vertellen, maar hoe geweldig fijn het is om zo’n lieve man en een schat van een dochter te hebben die er telkens voor je zijn….. dat mag best wel gezegd worden!

2 gedachtes over “Dat mag best wel gezegd worden….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

