Iemand verrassen..

Kleine klusjes kunnen er best vanaf, en het zal ook wel moeten wil mijn hoofd niet uit elkaar barsten….Waar moet ik met al die ideeën, plannen en creativiteit heen?

Een klein vriendinnetje van ons, Mara, heeft een dagje ziekenhuis bezocht en wat is er leuker om zo’n grietje dan even te verrassen. Papa en Marissa zochten samen een leuk sticker/tekenboek uit en mama maakte een kleine boekenlegger erbij.  [Geloof trouwens niet dat het op een boekenlegger leek gezien het smsje wat ik als bedankje kreeg…. het hing namelijk mooi op haar deur te pronken! Ook HELEMAAL goed 🙂 ] Postbode Marissa en papa brachten het pakje weg, onze kleine postbode wist de weg wel.

Wat ben je nodig; stuk stevig karton, 2 kanten leuk papier [ik gebruikte behang], lijm, leuk plaatje, lintjes en een watervaste stift. Verder plakte ik nog een klein roosje en een leuk vrolijk lintje eraan vast om het geheel te versieren. In een mum van tijd klaar en vaak worden dit soort kleinigheidjes erg goed ontvangen. [en daar doe je het tenslotte voor]

Stomme ik vergeet helemaal een foto van het eindresultaat, maar lintje en roosje moeten jullie er dan maar bij bedenken 😉

4 gedachtes over “Iemand verrassen..

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

