Windmolentjes.

Een paar weken geleden samen met Marissa op onze knutseldagen, en die hebben we vrij veel 🙂 hebben we windmolentjes gemaakt. Het is zo ontzettend simpel, alleen NEE ze draaien niet, zo inventief ben ik dus weer niet. Als iemand er een oplossing voor heeft dan hoor ik dat graag! We maakten er een stuk of tien, leuk voor in de planten, in een vaasje of om weg te geven aan de buurtvriendinnetjes.

Wat ben je nodig?

Papier (vierkant), sate stokjes, lijm en spiltpennen. (ik vond er hele leuke met een glimmend steentje bij de Xenos)

Werkwijze – zie foto!

De sate stokjes maakten we vast met seconden lijm! En de gaatjes voor de splitpen maakte ik ook met de sate prikker, gewoon even een klein gaatje in elke punt die je naar binnen toe vouwt.

En ons resultaat moest ook weer op de foto!

Een gedachte over “Windmolentjes.

  1. anouk heeft hem op haar kamer staan,ze vindt hem mooi! en splitpennen moet je eens kijken bij boekenvoordeel in het winkelcentrum(achterin de winkel) daar hebben ze hobby hoek. echt wel wat voor jou….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

