Verwennerij

Ziek zijn heeft een paar kleine voordelen, echt! Ik meen het! Je wordt namelijk reuze verwend door allerlei lieve mensen. En omdat ik daar zo blij van wordt wil ik het uiteraard met jullie delen.

Er hangen een heleboel tekeningen van Noa en Joy (de dochters van mijn zusje) door mijn slaapkamer heen. Kaartjes van lieve buren staan op de kasten. Mama bracht mooie bloemen…… Heerlijk! En een lieve vriendin maakte zelf een hele mooie taart. En Marissa…. zij bracht de lente in huis…wie wil dat nou niet?

Wat een verwennerij……

2 gedachtes over “Verwennerij

  1. De bloemen voor het raam staan er fleurig bij,maar het gras tussen de madeliefjes mag wel weer eens gemaaid worden want voor je het merkt zijn ze door meikevers opgvreten.
    Ik hoop dat je weer hersteld bent,het nadeel van ziek zijn is:,je kan er zo beroerd van zijn.
    Groeten Udo

    • @Udo Ik zal het de tuinman laten weten, hij moet dus aan het werk 🙂
      Ik ben verder weer redelijk aan het bijtrekken, het nadeel van ziek zijn benoem ik maar even niet…Het postitieve ervan is veels te leuk!
      Bedankt voor je bericht! Groeten Vanessa

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

