Zondags gevoel….

Nog meer ziektekiemen in Huize Wentink, we hebben de boel nog niet op de rit maar gelukkig hebben we een klein zonneschijntje in ons midden die zich heerlijk vermaakt.

Ze zingt, springt en danst de hele dag door het huis heen…Ze heeft namelijk zoals ze zelf vol overtuiging zegt haar dansjurk aan! Ik hoor flarden van “ik neem je mee, ik neem je mee op reis….. Mamaaaah!” [gelukkig neemt ze mij nog mee ;)] tot en met: “Mams, heeft gelijk…Ja, maar ik wil uit de toren…Nee, het regent… Mams heeft gelijk, en de vogeltjes zijn al weg” (Versie Marissa a la Rapunzel) En niet te vergeten Nossa, Nossa…Assiem mataaaaa… (Michel Teló) …. ze zingt uit volle borst, je zou haast geloven dat ze weet wat ze zingt! 😉

Vandaag was het ook baktijd, tijd voor haar Minnie schort om lekker vies te worden en dus tijd om cake te bakken. Ik heb heerlijk vanaf een afstandje zitten toekijken, het is me toch een bende geworden maar wat doet het ertoe! Heerlijk om te zien! Alles wordt geroerd, geproefd ook, en overal moet net ietsje meer bij, suiker, meel, water, boter en veel lepels komen er aan te pas. Ook hier gebeurd het met volle overtuiging, ze neemt haar taak als cake bakker zeer serieus. Tijd voor een foto was er dan ook bijna niet, met het smoesje …eentje dan Marissa? Want dan lukt de cake veel beter… is het me toch gelukt!

2 gedachtes over “Zondags gevoel….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

