Nieuwe ronde…

Nou kan ik natuurlijk een best potje bij elkaar gaan staan janken, vloeken, tieren… En ik geef toe ik heb d’r ook best zin in af en toe, maar nee ik hou het beschaafd het heeft immers toch geen enkele nut behalve dat ik na mijn uitbarsting waarschijnlijk binnen no time weer lig te slapen van deze inspanning.

Helaas, helaas, helaas [toch een kleine kriebelende irritatie die naar boven wil….wees gerust ik hou ém tegen en lees dus gerust verder] ik lig weer in het bedje. Dacht ik vorige week zo rond de woensdag, donderdag dat ik eindelijk de betere kant op ging en dus me kon klaar maken voor het vervolg traject in het ziekenhuis lag ik aan het eind van de week alweer met de bibbers in bed, het weekend ging al niet veel beter, ik ben de gelukkige winnaar van een extra griepgolf. [waarom maar 1x, als het ook 2x kan 😉 ]

Voorzien van een hele reeks nieuwe doosjes medicijnen [zal ik als ze straks leeg zijn ze maar gebruiken voor een knutsel activiteit?? Je moet het positieve maar blijven zien….] lig in weer onder de wol, huisarts is gisteren langs geweest en heeft nog 2 extra doosjes aan de verzameling pillen toegevoegd en nu is het uitzieken…. echt uitzieken drukte de beste man me op het hart! Geen zorg voor kinderen, ‘dat’ moest maar naar de partner, oma, opa ofzo en dan rusten en de medicatie zijn werk laten doen. Gelukkig heeft mijn mannetje vrij genomen van het werk [vakantiedagen? welke vakantiedagen?…] en de geoliede machine draait weer!

Bedankt voor jullie lieve beterschaps wensen… ze helpen 🙂

Jullie niet ziek worden he! ENJOY!

Een gedachte over “Nieuwe ronde…

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

