Actrice in de dop….

Wat is het toch heerlijk om moeder te zijn, puur intens genieten. Wordt ik vandaag eerst verrast door een heel erg mooie kikker gemaakt door dochterlief. [met behulp van haar lieve juffie, thanks Geertje!]

Vinden jullie het geen scheetje?

En net voor het naar bed gaan komt meis bij m’n bed staan om me te knuffelen,
we knuffelen, kussen en smokken wat af op een dag maar het avond moment blijf ik speciaal vinden.
Papa voert al een paar weekjes het avondmoment in z’n uppie uit gezien het feit dat ik in bed lig en misschien wel daarom zijn de knuffels en kusjes van de avond me zo ontzettend dierbaar!

Vanavond een kus, een knuffel en een “Ik hou van jou, mama” “Ik hou ook van jou, schat!” “Ik van jou het meest” Vervolgens drukt ze m’n kin wat naar de borst en geeft me een hele lieve kus op het voorhoofd. Papa en mama moeten even schakelen na dit vreselijke smeltmoment maar hebben na een tel of wat de scene van Rapunzel ontdekt… Gewoon hier in huize Wentink, actrice onze eigen kleine Rapunzel Marissa.

Slaap lekker allemaal!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

