Mini kwekerij

Onze mini kwekerij is geopend, al vaker willen doen maar het is er nooit van gekomen. Nu dan eindelijk een kleine dame die helpt met de zaadjes, die het ‘rooster’ voor water geven super goed in de gaten houdt [water kliederen is immers dolle pret] en elke dag denkt dat ze al een plantje ziet!

We gaan voor tijm, basilicum, aardbeien en rode pepers…
Zonnetje ga maar schijnen, wij doen de rest! Naja, de zaadjes dan!
En als het lukt, en ook nog smaakt dan gaan we wat groters aanpakken…Ben al op zoek naar een leuke kweekkas, heb ff een foto toegevoegd mocht iemand ergens zo’n exemplaar weten te staan dan houdt ik me aanbevolen!

Mijn toekomstige kweek kas?

Oh, en waterpret! 🙂 Mini plas, maar groot plezier!

5 gedachtes over “Mini kwekerij

  1. het maakt niet uit een grote plas of een kleine plas als kinderen water zien denken ze alleen maar aan nat worden, en je kunt ook een kweekkast zelf maken kan de grote meid het ook nog gaan beschilderen

    • @Janet, ja heerlijk! Water is pret, tenzij het uit de lucht valt 😛 Ik vind je idee heel top, vooral het beschilderen idee. Maar ik kan niks worden met hout, geen idee hoe zo’n kweekkast zelf te maken…. Neem je glas of kan het ook anders? Heb je tips?

  2. hoi buuf, leuk he zo hebben wij 1 staan alleen met tomaten haha. anouk vindt het helemaal geweldig en kijkt elke dag ff trouw om te zien of er al wat veranderd is

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

