Doodgewone dinsdag

Wat kan het leven toch heerlijk zijn, gezondheid gaat langzaam de goede kant op. En dan voelt het alsof je bergen kan verzetten, niet te veel willen is nu de ‘key’ tot succes 😉

Een doodgewone dinsdag begint met lekkere ovenbroodjes, daarna een klein boodschapje die manlief en dochter verzorgen,
daar zitten ook wat bakspullen bij voor een taart, onze kleine dame wordt alweer bijna 3 en daar hoort een taart bij. En hoe top vindt je dit… Ik heb 2 (ja!! twee) kweek kassen gevonden, ideaal om mee te proberen. Heb net een blog geschreven over een mogelijke zoektocht naar een kweekkast spot mijn man er direct de volgende dag al 1, super dus!

Verder op de dag kwam er visite langs, buufie en haar dochter. Marissa “Anouk is mijn vriendinnetje he?” Mama; “Ja, en jouw buurmeisje” Marissa;”Buurvrouw is jouw vriendinnetje he?” Mama; “Ja, meid dat is mama’s vriendinnetje” en verder kwam mijn mamsie ook nog langs. Gezellig bezoek!

Manlief maakte zelf bami en javaanse kip, erg erg erg lekker! En ik scoorde nog 3 hele lieve, leuke glazen potjes.
Marissa verwende haar 2 nichtjes nog met een klein cadeautje, een mini kweekkas voor mooie fleurige vrolijk gekleurde bloemen! De dames leefden zich nog uit op “Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus” en dansten alsof hun leven ervan af hing bedekt onder een laag sjaals en kleden! Een doodgewone dinsdag weer bijna voorbij…Heerlijk! En vooral heel heerlijk dat ik ook weer een beetje aanwezig ben bij dit festijn!

2 gedachtes over “Doodgewone dinsdag

  1. blij dat je je weer wat beter voelt. vond je er nog wel moe uit zien maar gelukkig weer wat kleur!! haha leuk dat ik je vriendinnetje ben hoor. 🙂

    ik heb net naar peter een link door gestuurd op msn van kweekkas.

    en met de taart wil ik je best helpen hoor!! komt helemaal goed.

    gelukkig dat het eten heerlijk was,peter was ook lekker aan het koken!

    • @Liesbeth, thanks! Zal Peet morgen ff vragen, lig al in bed 🙂 En taart komt goed, gaan we samen kliederen….Naja, ik klieder wel en jij maakt er wat moois van 🙂 En ja, mijn mannetje heeft een nieuwe ‘roeping’, echt heerlijk koken! Jummie, Jummie! Liefs

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

