Nee, nee en nog eens nee!

Nee, Nee en echt nog eens nee! Het bakvirus heeft me niet te pakken gekregen, ik zag er al reuze tegen op maar moest eraan geloven, onze kleine meid moet immers wel een mooie taart op haar 3e verjaardag en aangezien ik door alle omstandigheden te laat was met bestellen moeten we zelf aan de bak. Kunnen deze creatieve vingers ook taarten maken?

Alles was in huis dus daar lag het niet aan, maar toch vind ik het maar niks! De taart kwam al te plat uit de oven, en vervolgens had ik totaal geen inspiratie, ja de banketbakkersroom is gelukt die smaakt erg erg errruug lekker, maar voor de rest is het niet zoals ik wil.

Tja, sommige dingen moet je gewoon aan de experts over laten! Taartje vanmiddag maar met dochter en manlief proeven en dan eens stevig nadenken hoe we nog een leuke taart kunnen bemachtigen. [gelukkig een buurvrouw met bakvirus, dus die ga ik maar eens heeeeel erg lief aankijken]

Vol trots presenteren wij, [ahum!…show must go on] de TAART!

4 gedachtes over “Nee, nee en nog eens nee!

    • @Heleen, biscuitmix van Soezie. Heb me zelfs aan de 10 minuten kloppen gehouden…Hahaha, arme arme arm! Heb je een andere mixtip? @Pricilla, ik heb nog niet geproefd dat doen we later vanmiddag, ach en uiteindelijk gaat het daarom…als ie maar smaakt! Die van jou was wel supermooi, ERNIE! Maar nog een x proberen, ik weet niet…’t is niet echt mijn ding, hahaha! Maar wie weet, zoals Marissa steeds roept ‘Van proberen, ga je leren’ 🙂

      • De eieren van tevoren even in lauw/warm water leggen zodat ze goed op kamertemperatuur zijn, dan rijst het biscuit vaak wat meer!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

