Paas krans

Weten jullie het nog, mijn blog over de schattige kleine kuikentjes?
Heel erg veel kleine kuikentjes gevonden tussen alle paasfrutsels waarmee ik een krans ben gaan maken?
Het was ontzettend veel werk maar dankzij mijn nieuwe aanwinst, een lijm pistool [wauwh, wat een handig ding!] was het nu in een mum van tijd klaar en hangt het vrolijk op de voordeur.

Mocht je nog een leuk paas knutsel idee nodig zijn, wie weet is dit wat voor je 😉
Je kan natuurlijk eindeloos variëren, kuikentjes, lintjes, paaseitjes, paashaasjes, vanalles kan erop gelijmd worden.
Een heet lijm pistool is dan eigenlijk wel een must, heb uren zitten klieren met secondelijm in het begin en dat heeft me aardig wat zere vingertoppen bezorgd, maar met een lijmpistool is het een klusje van niets!

En al zeg ik het zelf, vind de krans zeer geslaagd!

Eerder geplaatste blog: Schattige kuikentjes[link naar het eerdere bericht volgt nog, krijg het nu niet voorelkaar:( ]

4 gedachtes over “Paas krans

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

