Bakje opleuken!

Bakje ‘opleuken’, terwijl ik opleuken typ twijfel ik of het wel echt Nederlands is, maar wilde graag het woord pimpen vermijden… Komt niet over bij mij.
Maar goed, bakje versieren dan.
Leeg transparant bakje dat moet helpen bij het bij elkaar houden van rommeltjes, make up en andere potjes, maar het is niks aan. Ziet er saai uit, en bij een make over van het toilet moeten de accessoires natuurlijk wel in bijpassende stijl.

Dus wat nemen we erbij?
Bakje, plakplastic, touw, leuke labels, opstrijk applicaties en bloemetje op mini knijpertje en there we go!

Ik heb het bakje aan de zijkanten deels beplakt met plakplastic.
Daarna een aantal keren touw om het bakje heen gewikkeld voor een wat stoerder effect.
Bloemetje met knijpertje erop, een leuk bloemen plaatje op karton geplakt en ook aan het touw bevestigd.
Had nog 2 strijk applicaties, dubbelzijdig tape erachter en op het bakkie.
Bakje in de wc gestald met inhoud en wij zijn tevree!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

