Koude douche

Wat kan alles toch in een mum van tijd veranderen, zo dacht ik de wereld weer bijna aan te kunnen krijg ik maar zo weer griep en rottige infecties,ontstekingen of hoe je die dingen ook wilt noemen op bezoek. Eerlijk is eerlijk even een beste domper op dit ‘ik kan er weer tegen aan festijn’. Maar goed, tijd om te treuren is er niet… We slapen weer een beetje bij, slikken hier en daar een pilletje, prikken wat bloed met een lieve buurman als taxi, genieten van een mooie kletsgrage dame van bijna 3 en wachten weer af.

Ondertussen doen we ons best een leuk vrijgezellenfeestje te plannen, veel mensen/veel wensen, maar komt uiteindelijk allemaal bijelkaar en vast wel goed. Op naar een gezellige surprise 🙂 Wij vrouwen doen dat wel ff! 😉

Manlief was vorige week nog ff druk in de tuin, schutting repareren, garage beetje bewoonbaar maken (al vind ik dat ie altijd reuze netjes is), dakgoot schoonmaken, ramen wassen oh en ja…. weten jullie nog, uren zwaar handenarbeid om lieve kuikentjes als 1 gezellige familie op een krans te lijmen… Ja! Hebben jullie beeld? de krans op mijn voordeur… nou, MISPOES… Manlief liet ze verzuipen….. (goh zo voelt het misschien wel steeds ziek zijn, een koude douche…een hele koude douche)

Bovenste deel van de familie heeft nu zoals Marissa het zegt…rimpel lijfjes van de douche!

Een gedachte over “Koude douche

  1. Ach ja hoe je het wend of keerd …. het zit er nog steeds leuk uit en ja weer ziek zijn is echt niks daar wordt je moedeloos van ….. gelukkig heb ik die dans ontsprongen en heb hier ook het een en ander aan tuinieren en klussen als gedaan .
    donderdag maar eerst ff lekker kletsen bij een werkgever hoop dat ik daar weer eens aan de slag kan want thuis zitten is net als ziek zijn niks voor ons 😉

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

