Oproep! Laat kinderen spelen!

Ik moet vandaag…. Jak! Ik moet vandaag wat een rot begin… Ik wil helemaal niks moeten doen, als ik er goed over nadenk vindt ik het woordje moet helemaal niet leuk! Hoewel ik meestal het type ben van aanpakken, en direct goed aanpakken en naar volle tevredenheid ook afleveren/afmaken stel ik ook wel eens het e.e.a. uit. Zo ook de laatste weken, ik had wat regeldingen op ’t programma staan eigenlijk al van voordat ik ziek werd maar nu ligt het er nog steeds. Alles verliep al niet zo soepel en dat maakt het uitstellen natuurlijk alleen maar makkelijker!

Maar Vanes, kom tot de ‘clue’ van het verhaal! Kort en krachtig…

Ik bezocht een vergadering/informatie avond van het wijkbestuur
Ik bezocht een conferentie Burgers in de benen samen met ‘medestrijdster’ 😉 van de gemeente
Er werden plannen gemaakt
Er werden afspraken gemaakt m.b.t. de speeltuin op de bult
Afspraken werden niet nagekomen
Gemeente deed de belofte alsnog de afspraken na te komen…

Maar nu, na herhaaldelijk mailen/bellen met verschillende personen en/of instanties hebben we als buurt nog steeds niet de gewenste resultaten, en dat stoort me vreselijk! En doordat je dan niet helemaal gezond in je vel zit heb ik er veel minder aandacht aan kunnen besteden dan dat ik graag had gewild. Maar nu moet het toch echt gebeuren!!

Ik ben jullie nodig! Waarvoor??
We gaan de gemeenteraad vragen het onderwerp speeltuin op de agenda te plaatsen en hun afspraken na te komen zoals beloofd. Hiervoor zijn we minstens 30 handtekeningen nodig van kiesgerechtigden.
Willen jullie die aan ons geven?

Kom bij me langs, of je ziet ons wel langs de deur verschijnen!! Maar aarzel niet…. en zet die krabbel!!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

