De zon voor ons!

Soms zit je met je laptopje op schoot te denken waar zal ik dit keer eens over bloggen, welke momenten of gedachten wil ik vastleggen om vooral niet te vergeten hoe leuk ze zijn? Dit keer hoefde ik daar niet lang over na te denken, it was pretty easy 😉 Mijn blog onderwerp word dit maal de liefde, het jawoord, het huwelijk! Helemaal ‘besmet’ doordat vriendjes van ons bijna gaan trouwen werd ik even terug gebracht in de tijd….[Zo klinkt het onwijs lang geleden en dat valt ook weer reuze mee ;-)]

Manlief en ik hielden het klein, onze gezinnetjes hadden we er graag bij en die belden we op om ons blijde nieuws te vertellen. Ik weet het nog goed, had echte zenuwen, kriebels in je buik, spanning die je voelde in een hoge achtbaan…
Maar dat was niets vergeleken bij the real thing! Bij het in ondertrouw gaan was ik nog super relaxed, lekker praktisch, zakelijk misschien zelfs wel gingen we dat ff regelen. Papiertjes invullen, wat vragen beantwoorden dat kon ik wel!
Maar toen de vraag kwam…wisselen jullie ook ringen uit stonden we ff met onze mond vol tanden! Want je raadt het al… Daar hadden wij dus totaal niet aan gedacht, geen moment geen seconde waarin wij erbij hadden stil gestaan een paar mooie ringen uit te zoeken! [wees gerust, het is gelukt die zelfde dag nog!!]

En toen kwam de dag zelf, met bolle buik in mooie jurk en lief in mooi pak zeiden we JA! Zwetende handjes, knikkende knieën, zenuwachtig lachje… Laat dit snel achter de rug zijn is alles wat ik dacht… Laat me snel met onze papa’s, mama’s, broers en zussies knuffelen maar hier niet meer zo staan!

De rest van de dag was geweldig, gezellig, vol verrassingen en met de mensen die er bij moesten zijn!
De eerste officiële warme dag van het jaar en die dag scheen de zon echt voor ons!

Ben ook wel nieuwsgierig naar jullie dag…. Laat je een reactie achter?

Een gedachte over “De zon voor ons!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

