Vlindertjes voor het bruidspaar

Nog een leuke creatieve klus nodig? Ik heb er nog wel eentje!
Liet manlief glazen potjes voor me bewaren, samen met Marissa ging ik een tijd terug op mos tocht en zochten we kleine takjes. Tas gevuld met stukken mos en takken gingen we terug naar huis. Onze buit werd bewaard in de garage en moest wachten totdat ik met de knutselklus van start kon gaan. Ik wilde namelijk een cadeautje maken, maar was bang dat tijdens het knutselen de buurtjes dan net even voor de deur zouden staan.
Snel alles aan de kant gooien was geen optie (teveel rommel 😉 ) dus moest het knutselen wachten tot vlak voor de bruiloft.

Benodigdheden: glazen potjes, mos, karton, lijm, takjes, waxine lichtjes en vlindertjes

Draai de potjes om, knip een bodem uit karton en plak daarop het mos vast. Stop de takjes in de potjes en bevestig een klein vlindertje aan de takjes. Waarom ik voor vlindertjes heb gekozen…. Nou als de buurtjes nu naar hun cadeautje kijken, het kaarsje aansteken en de vlindertjes zien dat hoop ik dat de vlindertjes ook weer in hun buikjes kriebelen! Want zeg nou zelf, van verliefd zijn of bruiloften of romantische momenten….dan gaan jouw vlindertjes toch ook weer vliegen?

3 gedachtes over “Vlindertjes voor het bruidspaar

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

