Zou dat even fijn zijn zeg….

Tjonge Jonge, laatst zei iemand tegen mij… Nu dat je zo’n beetje gereviseerd bent door het ziekenhuis..Krijg je dan ook een nieuwe geboorte datum? Ik dacht (hardop) zou dat even fijn zijn zeg, want ik moet eerlijk bekennen de 30 komt nu wel erg dichtbij!

Iedereen lacht een beetje schaapachtig als ik zeg dat ik de 30 toch niet zo’n heel erg leuk idee vindt, en waarom kan ik niet eens uitleggen! Misschien versterkt door de lappenmand waardoor het lijkt alsof bij 30 de aftakeling begint.. 😉
Of is het toch de angst dat een vervelende buurman de tuin vol zet!

Toch heb ik wel zo’n beetje bereikt wat ik wilde, of waar ik van ‘droomde’. Dus de goals zijn wel gehaald, lief mannetje, nog liever dochtertje, eigen stekkie en lekker druk bezig met van alles. Soms een beetje teveel doen maar ook dat is weer lekker, gewoon nuttig zijn en heerlijk genieten van dingen! Ik had nooit een wereldreis voor ogen, of een mega carrière, en tot een aantal jaren geleden was ik nog steeds heel erg zoekende wat ik nu precies wilde gaan doen. Of beter gezegd wat ik echt reuze leuk vond, en zoals ik als eens vaker heb verteld met het moederschap viel voor mij alles op z’n plek!

Maar nu wordt deze mama dan bijna 30 (zal het helpen als ik het vaker intyp 😉 ??) en daar krijg ik de kriebels van…Marissa zag wel een leukigheid aan het feit dat mama 30 wordt… “Mam, dan heb jij ook een cijfer 3, net als mij!”
Vervolgens stond ze druk te spelen met haar zuster poppetje, haar ambulance en het ziekenhuis. De 30 maakt op mijn meisje dus totaal geen indruk!
‘S avonds terwijl Marissa op bedje ligt en ik nog even wat laatste speelgoed dingetjes weg leg zie ik haar zustertje in een vreemde positie liggen… Kijk uw ogen uit, en probeer het thuis maar niet na…

Zet me toch aan het denken…. Zou het een stille hint zijn… Zo van: “Mam, misschien moet je dit even oefenen, voel jij je stukken jonger door 😉 ”

5 gedachtes over “Zou dat even fijn zijn zeg….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

