Having fun!

De tijd vliegt…when you’re having fun! En dat hebben we zeker! Mijn ziekenhuis break (opgelegd door internist) doet me zo’n goed! Echt heerlijk gewoon! En als dan ook nog het zonnetje gaat schijnen, en je een paar drukke, gezellige en vooral mooie dagen hebt wat blijft er dan te wensen over?

Je begrijpt vast wel dat er met dit weer wat minder geknutseld wordt, elke zonnestraal die er schijnt moet we opvangen, vasthouden en het liefst opslaan om nog lang van te kunnen genieten! Dus minder knutselen, minder D.I.Y. ideetjes maar meer erop uit tripjes, meer buitenleven en daardoor meer mensjes om ons heen! Zitten we met het knutselen vaak met z’n tweetjes aan de grote tafel, zo zagen we de afgelopen dagen wat meer dan een lange tafel vol lijm, scharen, plakspul, papier en ander knutselspul!

We hadden een heerlijke Koninginnedag, een dag vol zon! Mijn meisje had geen geld nodig op de vrijmarkt, met mooie ogen en een hele hoop charme kwam ze terug met zeer leuke buit! Het enige wat geld koste was een plastic tasje uit de automaat, tja… de buit van barbies, een heus barbie zwembad, hoedjes, bekers en babypop moeten wel worden gedragen!
We speelden op het grasveld, maakten een ketting van madeliefjes en smiled to the world!

Maar er was meer de afgelopen tijd, we bezochten een (dichte) kinderboerderij (oeps!) met klein vriendinnetje Kyrah. Maar hadden toch grote lol bij het plukken van paardebloemen! Wat een heerlijk kleurtje hebben deze bloemen toch!
We hadden een heuse ontmoeting met mister Dikkie Dik himself, ook altijd leuk! We aten de buikjes rond tijdens een gezellige barbeque. Zag de film We bought a Zoo met gezellige mensen, en liked it! En lag ’s nachts naast mijn kleine meisje heerlijk te knuffelen omdat ze voor een nachtje bij mama in bed mocht! “Tot straks mama, ik maak je plekje op bed warm”.

Heb samen met manlief nog heerlijk gelachen om weer een echte ‘Marissa opmerking’… Ik wil weleens snel “thank you” zeggen tegen mijn mannetje, Marissa hoort dat natuurlijk ook! “Mama, dat is engels he?” “Ja, dat klopt meid!” Marissa: “Ik kan ook engels mam” …. Ass You. (thank you, ass you… waarom laten we kinderen de taal niet bedenken…?)

Ook leuke dagen gehad? Tell me about it!! 😉

Een gedachte over “Having fun!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

