De 3 R’s zijn er weer

Het is vroeg stil bij ons in huis, het is amper half 7 of onze kleine dame ligt lekker fris gedoucht in haar schone bedje. Helemaal blij met haar bloemetjes onderlaken kruipt ze weer onder de deken, die hadden we de afgelopen tijd niet nodig maar vanaf vandaag ligt ie weer lekker op het bedje.

We brengen de 3 welbekende R’s; Rust,Reinheid en Regelmaat weer terug in Huize Wentink.
We eten weer netjes aan tafel, we eten weer eens wat anders dan vanaf de barbecue ;-), we hadden een druk programma, zwembadje in, zwembadje uit, nichtjes en vriendinnetjes over de vloer, zonnebrand smeren, konijntjes verzorgen, over het strand rennen, klimmen en klauteren in Nienoord, wasjes draaien vol met kleertjes van een modderbad, kikkervisjes vangen, niet leven met een klok. Maar leven met de zon, met het mooie warme weer en volop genieten.

Maar sinds gisteren zit de klok weer in ons systeem, en merken we ook dat onze meid er behoefte aan heeft.
Hoewel ze zich opperbest vermaakt bij elke gelegenheid, is het toch ook wel zeer vermoeiend. Onze spring-in-het-veld was erg stil voor haar doen, de slaap kreeg de overhand. Vanavond zat onze schat aan tafel en at vrolijk haar bordje met aardappelen en bloemkool leeg! Geen gezeur en gemekker, maar goed eten en af en toe trots de inhoud van haar mond tonen…. “Kijk eens pap en mam, ik eet BLOEMKOOL”
Mij smaakte het ook overheerlijk, weer eens normale kost op tafel. Hoewel alle barbecue etentjes erg lekker zijn is het vast niet erg goed voor je 😉

Ik denk dat ik zelf ook maar eens vroeg het bed in duik, raampje open met een lekker fris windje erbij.
Misschien is het ook wel weer lekker een beetje regen,(een beetje maar) dan is er ook weer eens tijd om de kriebelende vingers aan het werk te zetten. Een hoofd vol ideeën, maar voor de uitvoerig ben ik de minder zonnige dagen nodig. Alhoewel ik nog een leuke kliederklus heb voor achter thuis… Wie weet volgt dat nog deze week…

Hoe waren jullie zonnige dagen? Is de klok ook weer gaan tikken bij jullie thuis?

Fijne avond allemaal, en leuk dat je mijn blog bezoekt!

Een gedachte over “De 3 R’s zijn er weer

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

