Ik werd blij van…

Een lief cadeautje van mijn Mams, thank you!

Hulp in de huishouding van mijn grootste schat

2 Knutselende dames aan het nieuwe bureau

2 Mooie Mega Meiden (oh….Mindy’s)

Papa krijgt een dikke kus, weltrusten paps!

Verder wil ik jullie deze toch niet onthouden, weer zo’n prachtige uitspraak van onze dame…

“Mama, mag ik die chips in de lange bus?”
“Welke chips, schat?”

“Deze met dat poppetje erop”
“Weet je hoe die chips heet Marissa?”
“Die chipjes heten Pringles”

Meis eet haar bakje chipsjes leeg, gaat vrolijk spelen.
Na een uurtje komt ze naar me toe gehuppeld…

“Zo Mam, dat waren wel lekkere piemels”

(Tranen lachen….mama kon zichzelf wel voor de kop slaan, waarom had ik nou ook al weer verteld dat die chipjes pringles heten??)

3 gedachtes over “Ik werd blij van…

  1. hoi buuf, geweldige foto’s. en je moeder heeft gelijk met haar tekst ;-)) ik heb natuurlijk de mega mindy’s ff van je gepikt. xxx

    • @ Anouk…. Tja, het was ook echt weer een Marissa opmerking 😉 Ik lag helemaal dubbel!
      @ Liesbeth, wat een stoute beestjes toch! Misschien moeten we de Mega Meiden inzetten om ze te verjagen….?

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

