Voetjes, snoepjes, knutselen!

Beetje laat, de voetjes zijn alweer pijnloos.
De tandjes zijn misschien nu wat meer gevoelig…

Maar goed, toch nog even een post over mijn knutselklus voor de avondvierdaagse!
Het is toch super stoer al die kleine dames en heren daar vol trots te zien wandelen, muziek erbij, gekke kleding, vlaggetjes…. Het feest kan niet op!

Marissa en mama wilden ook een paar vriendjes en vriendinnetjes verrassen bij de intocht, maar natuurlijk niet met lege handen. We lieten papa zakken snoep aanrukken, en veel zakjes met sate prikkers.
En de 2 bloemisten gingen aan de slag (we hebben nog wel enige oefening nodig, ik waarschuw alvast 😉 )
We hebben een snoep bosje bloemen gemaakt.

Eigenlijk erg simpel, maar de hoeveelheid werk die erin gaat zitten viel me toch een beetje tegen.
Sate prikker bij de hand, snoepje erop en in een puntzakjes gemaakt van leuk gekleurd karton prikken.
Onderin de kokers heb ik zure matjes gelegd zodat je daar de prikkers in kon steken. De prikkers bleven namelijk niet zo mooi in vorm staan zoals we het hadden bedacht!
Cellofaan knippen, 2 gaatjes in de kokers, lintje erdoor, en strikjes + nepmedaille erin!

Marissa vond de intocht helemaal geweldig, vooral de aanwezig muziek maakte dat ik een dansend meisje langs de straat had staan. Of wanneer dame bij mama in de nek zat deed mijn hoofd af en toe dienst als een trommel! Heerlijk al die verbaasde gezichtjes als je een snoepbloemetje om hun nek hangt!
En de verbazing was soms erg groot… Zo had klein vriendje Joep tegen zijn mama gezegd…
‘Is Marissa dan ook trots op mij, dat ik de avondvierdaagse loop?’

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

