We made it….

Jeeh, ik heb het gehaald 😉
Ik ben 30 geworden, jajaja!
Zoals dochterlief al zei “Dat is mooi mama, dan heb je ook een 3 net als mij”

Ben de dag goed doorgekomen, en ben echt vreselijk, overdreven, asociaal verwend door een hele boel lieve mensen!
De ochtend begon niet zo heel erg goed (direct bij de doktersdienst op visite) terwijl mijn man mij nog even herinnerd.. ‘Maar je bent jarig!’ Tja 😉

Maar de mooie zon begon te schijnen, de pizza’s smaakten heerlijk, de mensjes waren vrolijk, en de kleine vriendjes en vriendinnetjes hebben zich ook weer reuze vermaakt! Wat wil een mens nog meer….

Impressie…. Foto’s natuurlijk!

4 gedachtes over “We made it….

    • @Nurdin, u staat er stralend op! 😉
      @Harold, jij bedankt voor je welkom! En natuurlijk ook welkom op m’n blog! Blijf je maar lekker een 2 voelen, heerlijk! 😉

  1. Welkom bij de club! 😉 Ik ben het inmiddels al een half jaar, maar nog niet gewend een 3! voor je leeftijd…! Voel met nog steeds een 2! haha

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

