Tijd voor letters

Misschien via Facebook gelezen, maar ik lig ff weer uitgeschakeld in m’n bedje!
Misschien een goede kans om m’n mand vol ongelezen boeken eens uit te dunnen.
Vorige week was het boek P.S. Ik hou van jou aan de beurt en nu maar op naar de volgende.

Boeken nemen hier in huize Wentink ook veel plaats in, kasten vol! Nachtkastjes vol met stapels, manden vol met boeken die nog gelezen moeten worden. Ik kan ze ook niet weg doen, verkoop ik soms alles wat los en vast zit (naja, overdrijven is ook een vak) zo kan ik boeken echt niet verkopen! Ik wil ze hebben, lezen, wegzetten, weer pakken, nog eens lezen, aanraden aan andere boekenwurmen, bewaren voor dochterlief!

Gelukkig ben ik niet de enige met een boekentik, mijn man kan er ook wat van! Hoewel ik toch het merendeel van de boekenkasten vul heeft hij ook een aardige verzameling die ik ook nog wel eens pak om te lezen. Zo vindt Peter vooral de boeken van David Baldacci en John Grisham de moeite waard, en kan ik me helemaal verliezen in de boeken van Jodi Picoult.
Maar ook Saskia Noort, Virginia Andrews, Kim Moelands, Kluun, Tatiana de Rosnay, Camilla Lackberg en vele andere zorgen ervoor dat ik soms veel, veel, veels te laat het licht uit doe om te gaan slapen.

Dus zien jullie nog een lichtje branden laat op de avond, dan is de kans groot dat we door landen reizen, mensen ontmoeten, streken leren kennen, lachen, huilen, dromen van de boeken waarin we letter voor letter naar het einde toe werken….

Hebben jullie nog boekentips die ik echt moet lezen? Ik hoor het graag!

Fijne avond allemaal! Liefs Vanessa

P.S. Wil je weten waar ik mijn tijd doorbreng…. Hier een fotootje 😉

6 gedachtes over “Tijd voor letters

  1. @Mirjam, thanks voor de tip… Ken d’r helemaal niet! Ga haar googelen en dan zeker eens proberen. Leuk weer wat nieuws!!
    @Annette, tja ik weet het niet… vind een boek toch ‘echter’, en de geur van een boek heeft ook z’n charme! Maar wie weet toch eens proberen, kasten aanschaffen houdt ook een keertje op 😉

    P.S. Beide welkom op m’n blog, leuk leuk leuk!

    @Peter…. Dan moet je Lee Child maar eens wat vaker aanschaffen, heeft maar een halve plank in beslag 😉

  2. Heb ze allemaal van haar , echt een aanrader! Je kan ze los van elkaar lezen maar het mooiste is bij het begin beginnen , sommige personages komen terug. Ben ook een echte lees freak , alleen te druk de laaste tijd . Vorige week weer eens een boek erbij gepakt..

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

