Live your life the fullest!

Dit weekend was het tijd voor ontspanning, relaxen, zonnestralen vangen en gezelligheid. Maar een weekend gaat zo snel voorbij dus maakten we ons weekend een dag langer. Met dit mooie zonnige weertje kan je ook moeilijk in een andere stand komen dan ‘Relax & Enjoy’

Hoewel een weekend zo voorbij is zitten er toch ook wel veel uurtjes in verstopt om leuke dingen te ondernemen.

Een ontbijtje in pyjama met kersen..jummie!

Smullen van een heerlijke super grote watermeloen

Met vriendin Kyrah op bezoek bij de kruidentuinen en kinderboerderij

Eventjes uitrusten

Strike a pose (Zie ik dat goed…? de dames nemen beide dezelfde pose aan ;-), toevallig! )

We zeiden ooh, aah, ooooh bij de kleine donzige eendenkuikens die niet van foto’s hielden

Meanwhile when the kids were playing 😉

Genoten van een schuimbad op onze derde weekend dag!

Dochterlief ging sportief op haar eigen fiets naar oma, en zette de route uit! We zagen veel moois onderweg!

Kortom weer veel ‘Count your Blessings’ momenten!
Wat doet de zon toch wonderen, en wat mag ik toch blij zijn met zo’n heerlijke dame.
Natuurlijk ben ik ook zo blij met mijn ega, want na zo’n extra lang weekend en een heerlijke douche na het avond eten werd ik door dochterlief en man heerlijk ingesmeerd (ik was een beetje rood) en gemasseerd zodat ik nu heerlijk loom op de bank zit met een aflevering NUMBERS.

Hoe was jullie weekend, ook een extra dag eraan geknoopt of begon deze maandag weer het normale leven?
In elk geval, er is alweer 1 dag voorbij…op naar een volgend fijn weekend!

Liefs!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

