Kunstbende zeker?!

Mamaaaa, ik maak kunst!!

Ik kom natuurlijk kijken, wat dochter aan het fabriceren is.
Ik zie veel, stiften, stickers, papier, stempels, kwasten, verf, plakband, snippers…
Heet dat nou kunst?

We zochten het even op (moet bij de tijd blijven 😉 )

Kunst is het vermogen om dat wat in geest of gemoed leeft of gewekt is, op zodanige wijze tot uiting te brengen, dat het kan ontroeren door schoonheid. Kunst is een ambacht dat bedoeld is om de zintuigen te prikkelen.

Schoonheid? Ah, dan hebben Peter en ik kunst gemaakt 😉
Zintuigen prikkelen? Ja, ik ruik inkt, verf, lijm… Ik zie rommel, klodders op plekken waar het niet hoort, ik proef gelukkig nog niks, ik voel bergen opruimwerk op m’n schouders neerdalen maar ik hoor een heel vrolijk meisje die dol is op haar zoals zij het noemt KUNST!

Wie ben ik om wat anders te zien?

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

