Portfolio krijgt inhoud…

Druk bezig met m’n portfolio, wat moet erin en wat doen we toch maar niet!
Besef nu wel terwijl ik duizenden foto’s bekijk, delete, draai en er nog eens met een kritische blik naar kijk dat ik werkelijk een foto tik heb!

Marissa helpt me mee, vooral de foto’s uit haar baby tijd (natuurlijk een zeer geschikte periode voor overmatig gebruik van de camera 😉 ) vind ze geweldig om te zien. Zo ziet ze leuke kleertjes die ze nog wel eens aan wil, of ziet ze opa haar een dikke kus geven en vraagt ze zich hardop af of de snor toen ook kriebelde, maar voor mij het mooiste moment was toch wel een foto van haar samen met papa onder de douche. Ze kijkt aandachtig, en zegt dan zachtjes met een dikke glimlach op haar gezichtje tegen me “Ik wou mezelf ook wel zo’n knuffel geven toen ik klein was” …….smelt!

Ik leer de camera steeds beter kennen, probeer van alles uit en draag inmiddels altijd een extra setje batterijen en SD kaartje op zak om ervoor te zorgen dat ik niet zonder kom te zitten.
Vaak loopt er ook nog een klein modelletje met me mee, dus dat zit allemaal wel snor!
Deze week weer veel gelezen over fotografie, aardig wat ideeën opgeslagen in het bolletje en ook al het e.e.a. weer uitgeprobeerd. Voornamelijk bloemen, natuur en dieren. Binnenkort weer eens wat mensjes voor de camera, 2 boefjes van vriendinnetje Nora!

Hier weer een aantal kiekjes, denk dat ik ze bijna allemaal aan m’n portfolio toevoeg.
Wat zeggen jullie ervan? En weet iemand hoe de bloem op foto 4 heet?

4 gedachtes over “Portfolio krijgt inhoud…

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

