Wat te doen met regen…

Wat doe je op een regendag, het valt met bakken uit de lucht.
Dochterlief wil naar de kinderboerderij, laarzen aan mam en paraplu mee!
Ik doe zeer mijn best haar te overtuigen om wat anders te bedenken voor vandaag.
Maar mam, we doen een jas aan en laarzen en nemen de paraplu mee en als we nat worden is dat helemaal niet erg!
Nu heeft madam natuurlijk gelijk, wat kan het schelen… we moeten er al wel aan gewend zijn deze zomerse regenbuien, maar mamsie heeft de hele dag al een knallende hoofdpijn die de wereld even te draaierig en te vlekkerig maakt om een stap naar buiten te doen.

Dus: change of plans!

Marissa zullen we even douchen, of wil je een Pippi Langkous filmpje kijken?
Daar gaat mevrouw voor de bijl, Pippi blijft favoriet.
Maar dan wel boven op bed met wat lekkers erbij geeft mijn kleine dame me nog even mee..
En voor ik kan zeggen, dat kan niet want mama moet nog opruimen of stofzuigen of iets dergelijks (dat is meestal mijn smoes) komt ze met een antwoord: ‘Mam, papa kan straks alle dingetjes wel doen gaan wij lekker naar boven op bedje liggen met lekkere dingetjes!’

Dus voorzien van heerlijke zelf gekozen versnaperingen voor onze kleine dame, de trap op, het bed in, dvdtje erop en relaxen…

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

