Wat eten we vandaag?

Winkelen, eten koken, taartjes bakken…. Het spelen met etenswaren doet het altijd goed.
Nu moet ik zelf helemaal niks hebben van die kleine kartonnen doosjes, die binnen no time kapot zijn doordat ons dametje erg nieuwsgierig is wat er in het doosje zit! (helaas niets)
Weg ermee, papierbak in en aan de slag!

Voor het knutselen en freubelen heb ik echt bergen voorraad, en ook nu komt zo’n voorraad wel van pas.
Ik dacht laat ik de dames van de winkel (Marissa en Kyrah) maar eens voorzien van wat nieuwe boodschapjes.
Ik ging aan de knutsel met vilt en de naaimachine!

En wat eten we vandaag?

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

