Masker maken – D.I.Y.

Heb je nog foam liggen, en wat verf of stiften?
Knutsel dan een grappig masker in elkaar, leuk om te mee te spelen wanneer de zon zich niet laat zien.
En daarnaast ook nog eens leuk tijdverdrijf.

Je bent nodig:

– foam
– schaar
– stiften en/of verf
– glitters
– vilt
– lint (voor een strikje)
– secondenlijm
– elastiek

Ik bedacht een fantasie dier, familie van de vos (denk ik….)
Je tekent de vorm op het foam, uitknippen en daarna verder vullen.
Denk erom dat je de ogen niet te ver uit elkaar zet, is ook zo onhandig een masker met 1 kijkgaatje!
Ik strooide op de oren goudkleurige glitter.
Strikje van lint bij het oortje voor als ons fantasie diertje nog chique uit dansen wil in het dierenbos.
Ogen verfde ik zwart, neus vol met witte vegen.
Roze rondje uit vilt diende voor een lief gekleurd wangetje.
Elastiek erachter binden (ik heb het vast gelijmd) en klaar voor mijn kleine meid!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

