Leuke spreuk schutting – D.I.Y.

Ik hou van mooie teksten, mooie kleuren, fijne en pakkende spreuken.
En waar je van houdt dat wil je toch het liefst elke dag zien?
Ik dacht van wel, ik bladerde wat rond in mijn bewaar mappen vol knutseltips, ideeën, tekeningen en andere frutsels want daartussen zitten ook mijn teksten die ik de moeite waard vindt.
Ik heb ze her en der ook door het huis hangen, printen, ophangen en bewonderen.
En niet te vergeten, ‘iets’ doen met de tekst die er op staat!

Omdat de zon buiten schijnt, omdat we vaak lekker buiten eten, drinken, spelen, moesten de spreuken ook maar naar buiten toe. Ik maakte een schutting met favoriete quotes, of mooie affiches die ik ooit eens op het internet ben tegen gekomen. Ik hing er nog een mooie tekening van een vogeltje bij et voilà, het ziet er gezellig uit!

Wat vinden jullie ervan? En omdat het zo leuk is, wat is jouw favoriete spreuk, quote, gezegde?
De leukste krijgt ook een plekje aan mijn schutting en komt natuurlijk ook jouw kant op!

Fijne Avond!

4 gedachtes over “Leuke spreuk schutting – D.I.Y.

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

