Blote benen weer

Ik heb de smaak te pakken mensen, de naaimachine draait overuren.
Eindelijk wordt mijn stofvoorraad eens echt gebruikt en heb ik er lol in, vooral vandaag. Marissa haar vriendinnetje Anouk kwam spelen en bleef ook nog eens eten, dubbel feest! Een oppasmiddagje met vrolijke kids, mooi weertje, en ook mijn lijf voelde vandaag eens goed aan! Wat wil een mens nog meer…

Meiden al vroeg voorzien van een zwembadje voor de barbies, een schuimbadje erbij want kliederen blijft leuk en ze hebben zich de hele dag prima vermaakt. Springen op de trampoline, kliederen met water en schuim, ijsjes eten, konijntjes knuffelen en verwennen met extra gras en lekkers en af en toe een kleine passessie en mode show lopen voor (buur)mama.

Heerlijk blote benen weer toch, dus tijd voor rokjes, rokjes en nog eens rokjes.
Simpel modelletje maar voor de kleine dametjes onder ons toch erg leuk en het valt ook heerlijk speels.
Marissa was direct verkocht aan een paarse met witte stippen, Anouk een roze met bruine bloemen en daar stonden mijn kleine mannequins, op de foto, gekke bekken maar ook hele tuttige dames kwamen er voorbij.
Gewoon weg heerlijk!

Zonnetje blijf je voorlopig even schijnen, want dochterlief wil elke dag een nieuw rokje aan en het liefst met blote benen!

Een gedachte over “Blote benen weer

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

