Circus stunts

Marissa moet gedacht hebben, de zon is weg om mij warm te maken dan doe ik het zelf wel.
Het is de hele dag al klimmen, klauteren, en circus nadoen.
Ze haalt de gekste capriolen uit, mama moet naar alles kijken en vaak ook even keuren.

‘Was deze mooi, Mama?’
‘Wat vindt de prins, Mama?’
‘Kijk hoor, nu doe ik het zo’
‘Kijk, blijven kijken Mama’
‘Het is nu mijn tijd, het gaat gebeuren’
‘In het zaagsel is het heel belangrijk’
‘Omdat ik groot wil zijn’
‘Mijn ballon was er net weer’
‘Bij mij in de tuin is het circus’

Waar ze de zinnen soms vandaan haalt, ik heb geen idee. Nu moet je je voorstellen dat alles op een zangerig toontje door de kamer galmt, met een heerlijk ondeugend koppie erbij die helemaal in haar fantasie zit.
Ik heb dus mijn eigen circus voorstelling, gratis en voor niets, eerste rij, mooie plek voor vele foto’s 🙂

Een gedachte over “Circus stunts

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

