Iets te vroeg…..

Heel raar, heel vreemd, heel verdrietig om hier nu een nieuw bericht te tikken op mijn blog.’
Mijn blog waar ik mee ben gestart om alle mooie, gezellige momenten, gebeurtenissen, avonturen, gewoon al het leuks vast te leggen om niet te vergeten.
Om terug te lezen, om van na te genieten, om ons meissie een mooi naslagwerkje te geven van alles wat we als gezin mee maken. Om van te genieten, om anderen mee te laten genieten, om ideeën de wereld in te gooien over allerlei leuke dingen die je met je gezinnetje kan ondernemen of maken, want het freubelen en knutselen zit ons nu eenmaal in het bloed!

Maar nu, na mijn laatste bericht, een bericht dat ik liever nooit had willen plaatsen… Een bericht die heel anders had moeten zijn, we hadden al een leuk idee…Een foto van Marissa bij papa in de armen voor een lange muur, en met stoepkrijt een grote plus ertussen tekenen, daarnaast ik met dan als resultaat een = 4 i.p.v. 3
Zo hadden we onze zwangerschap graag bekend gemaakt, maar het liep heel anders. Zo anders, zoveel verdriet!

Het is raar nu een nieuw bericht te schrijven, een bericht die weer bol staat van inspiratie, van de leuke dingen die we samen doen of gewoon van het leven dat weer verder gaat.. Want hoewel we echt al wel weer in het leven staan (of hoe moet ik dat zeggen, niet de juiste woorden) voelt het gewoon vreemd om verder te gaan op de oude toon!
Toch is het iets wat ik moet doen, want voor onze kleine prinses moeten wij sterk zijn en weer volop gaan genieten.
Plaatste ik laatst nog een bericht over een leuke spreukenschutting met o.a. de spreuk: When you stop and look around, you’ll see this life is pretty amazing….. Zo wil ik weer rond gaan kijken, samen met mijn lief en mooie schat Marissa!

Hoe doe je dat toch? Verder gaan, vooral vrolijk verder gaan, het blog weer leven in blazen, het blog waar ik zo van genoot, het schrijven en herbeleven van onze leuke knutselwerkjes, van gekke uitspraken van mijn meisje, het genieten van jullie reacties, het delen van foto’s, het zien van de grote aantallen bezoekers en stiekem heel trots zijn… Hoe doe je dat, hoe doe je dat zonder je schuldig te voelen dat je verder gaat…zonder het idee te geven dat het vergeten is, of niet is gebeurd…

Misschien nog iets te vroeg… maar ik kom terug!

4 gedachtes over “Iets te vroeg…..

  1. Stoppen om het verleden , is niet verder gaan met heden.
    Doorgaan niet om wat je had , maar wat je hebt en krijgt

    Dus moed houden.

    Groetjes Udo en Carla .

  2. Hey grote zussss
    Jullie doen het goed en verder gaan dat moet
    Maar in je rugzakje neem je dit verdriet altijd mee
    Ook mijn rugzakje wil ik wel eens leeg gooien en verder gaan maar
    Dat gaat niet zo als ik het graag zou willen
    Alles heeft tijd nodig en langzaam komt er dan ook voor jou jullie verdriet een plekje;(
    Maar tot die tijd wil ik je laten weten dat ik er ben voor jou peet en mijn kleine nichtje maris
    Kussssssss jou kleine zusssss

  3. Het gevoel van toch schrijven komt vanzelf terug. Ik heb hyves met verhalen van john. die hij zelf schreef en ik ,het blijft staan maar veel erbij op zetten van nu is ook dubbel. Nu schrijf ik af en toe bij op f.b. en wil ik echt mijn gevoel kwijt, dan op een site van alleen over. Alles zijn eigen plekje. Het mag er staan… niet meer of minder of mooier dan het was. Maar dat schept voor mij ruimte en duidelijkheid. Wandt afsluiten wil ik het nooit!!! Misschien dat stukje van jou dit plekje geven. En opnieuw openen. Gewoon op jou site. Ander kleur, style, lettertype, vormgeving. Gewoon jij maar iets anders omdat alles jou nu ook anders is…. Maar pas als jij er aan toe bent. x ( snap je me nog hihi) knuf van een rare buuf!!!

  4. Tja, het leven gaat door, wat je ook mee maakt, maar “het” gevoel, komt wel weer…..
    Jullie zijn goed bezig, met elkaar en jullie meisje, Sterkte Vanessa en Peter!
    Liefs Alida

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

