Bling bling bling…Op en top! Peuter knutsel

Laat de glamour, glitter, twinkel de twinkel tijd maar beginnen! Wij zijn er klaar voor,
alle busjes glitter die ik in mijn bezit had (ja had!!) zijn gebruikt!
Als ik de komende tijd straal….dan weet je waardoor het komt! Dochterlief zit er ook van top tot teen onder dus we passen precies bij elkaar.

Onze dame heeft geknutseld, laat dat duidelijk zijn.
Je bent niet veel nodig, een paar canvas doeken, veeeeeel glitters, lijm en een kwast.
Oh, en misschien een paar ogen dichtknijpen omdat je overal, en dan bedoel ik ook echt overal glitters gaat terug vinden.
Ach weet je wat, de tijd van het jaar komt er weer aan wij zijn vast in de stemming!

Marissa heeft vandaag weer echte kunst gemaakt, een hartje, een driehoek, vierkant en de M van Marissa.
Het staat hier heel mooi in de kast te drogen, straks samen maar even een mooi plekje opzoeken!

2 gedachtes over “Bling bling bling…Op en top! Peuter knutsel

  1. haha leuk he en ja dat je glitters blijft vinden weet anouk haar opa ook. 2 week geleden daar ook flink met glitters bezig geweest. hihi

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

