Kerstkrans D.I.Y.

Mijn hoofd draait overuren, normaal ben ik totaal geen winkel mens maar nu… Oooh, al dat glitterspul, leuke hebbedingetjes, kerstkransjes, kaarsjes en winterspul bijna te leuk om te laten liggen.
Dus voor nu maar even geen winkels in, winkels mijden, geld in de portemonee houden en stoppen met kerst ideeën opdoen!

Ach wie hou ik voor de gek…. Straks in december nog een winterfair in Rotterdam op het programma, en met een knutseltik zoals die van mij is dit toch een waar paradijsje!

Vandaag zaten papa en Marissa achter een nieuwe LEGO klus en besmeurde ik de hele tafel inclusief mijzelf onder de glitters van de kerstballen, ik had namelijk bedacht om maar eens een kerstkrans van kerstballen te maken.
Heb ze al wel eens op markten zien liggen, maar zelf doen is toch zo veel leuker!

Wat ben je nodig:
– Ongeveer 40/50 kerstballen
– Kleerhanger van ijzerdraad
– Heet lijmpistool
– lint

Volg dan de volgende stappen:
– buig de kleerhanger in een ronde vorm
– maak de kleerhanger bovenaan los
– lijm de kerstballen aan de topjes vast
– eventuele touwtjes van de kerstballen verwijderen
– schuif de kerstballen om de kleerhanger heen.
– tape daarna de uiteinden van de kleerhanger weer aan elkaar
– lint erom heen en mooie strik erop (ik heb dit met het hete lijmpistool gedaan)

Foto’s ter illustratie en 1 van op de deur volgt natuurlijk nog tijdens de feestdagen!
Wat vinden jullie ervan?

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

