Kerstsfeer!

De tijd van lampjes, versieringen, stralende sterretjes, warme chocolade melk, gourmet, kaartjes, vrienden, familie is weer aangebroken.
Ook een tijd van drukte in de winkels, lange rijen, lage banksaldo’s, meters cadeau papier,koude voeten en handen, zakdoekjes, stress voor het koken van diners en voor veel mensen ook een tijd waarin je je extra bewust bent dat je iets of iemand mist. Voor al deze mensen een warme dikke knuffel!

Voor onszelf vooral een tijd om samen het jaar uit te zwaaien, en om te genieten van ons gezin!
We gaan het nieuwe jaar ook goed beginnen, samen op naar de zon in Lanzarote! En ik zou mezelf niet zijn als ik daar nu niet al de kriebels over heb 😉

In huis hebben we de kerstsfeer ook naar binnen proberen te halen, vooral manlief is hier groot fan van.
Waar het van mij niet zo nodig hoeft vooral uit praktisch oogpunt ( ik heb een vreselijke hekel aan het optuigen van de boom) vindt hij het helemaal geweldig om de hele buurt van extra buiten verlichting te voorzien! Ach, onze dame kan er zichtbaar van genieten en dat maakt dat ik ook stiekem denk ach dan maar een klein maandje kermis in de tuin 😉

Van de Sint tafel hebben we samen wel een kerst tafel gemaakt, beetje decoreren is meer mijn stijl!
Het ziet er gezellig uit en de sterretjes op de muur lijken ook bij dit tafereel erg leuk, net of we het erop hebben uitgezocht!

Onze kerstboom is een heuse sprookjesboom, veel kleurtjes, lekker bont, disney figuurtjes en de rood witte zuurstokjes die voor mij het echte kerstgevoel weer geven! Of het hip en trendy is… Kan me geen donder schelen, wij moeten er naar kijken en genieten van de lampjes, de sfeer en de sprookjes die we samen lezen bij de boom!

Hierbij natuurlijk wat kiekjes van onze versieringen, en hoe zit het bij jullie?
Versieren jullie heel subtiel of pakken jullie uitbundig uit? Of deel je het op zoals ons, in huis is het mijn taak en buiten is het voor mijn mannetje! Vertel… ik ben nieuwsgierig!

Christmas carols

Kersttafel

Rendieren

Kerstboom

Sprookjesboom

Sneeuwpop

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

