Kerst kaartjes en mijn kerstvriendinnetje!

Heerlijk, ideeën genoeg om de tijd te vullen tussen al onze knutsel voorraden!
Vandaag onze kerstkaarten klaar geschreven, geplakt, geknutseld en dat alles terwijl we buiten hele mooie sneeuwvlokken naar beneden zien dwarrelen, wat een sfeertje!

Er zijn in de winkels zoveel soorten kerstkaarten te koop maar het leukste vindt ik toch wel om ze zelf maken,
en helemaal met een kleine meid die knutselen ook heerlijk vindt.
Een paar weken geleden hielden we samen een kerst foto shoot, lampjes, rendierknuffels, rollen wc papier om on zelf in te wikkelen en een echte sneeuwpop te worden.
De foto’s gebruikte ik voor de kerstkaarten.

Fijne feestdagen kerstfoto

Sneeuwpopje in wc papier

Verder versierden we ook “gewone kaartjes”, glitters natuurlijk! En een paar hele simpele maar wat mij betreft hele leuke kerstkaart ideeën! Foto’s spreken voor zich.
Postbode Marissa heeft de straat al voorzien van post, de rest mag onze postbode doen!

Knutsel bende

X mas

Kerstboom

Kerst kaart versieren

Een gedachte over “Kerst kaartjes en mijn kerstvriendinnetje!

  1. wat ontzettend leuk! en wat heeft jullie kleine meid er plezier in. Heerlijk om te zien. vind het zelf ook altijd het leukst om ze zelf te maken natuurlijk. en het brengt een warm sfeertje.

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

