Dat kriebeltje van binnen!

Lopen jullie wel eens te dromen?
Dromen over wat je wilt doen, zijn, worden, beleven of dromen over wat er is, het heden…..

Ik droomde er heel lang van om mama te worden, ik droomde van zo’n heerlijk klein kindje die ons leven kwam verrijken.
En na lang wachten kwam mijn (en natuurlijk die van mijn man) droom uit.
Dit soort droom is een geschenk, een droom waar je niet altijd zelf invloed op hebt.

Maar dromen gaan door, dromen is mooi… Tenminste ik vind dromen mooi.
Dromen over dingen die ik wil doen, dromen over de momenten die we hebben meegemaakt, dromen over dingen die je hebt bereikt en die je leven mooi maken.
Dromen zijn geniet momentjes, momenten om stil te staan bij waar je bent in je leven en om te kijken naar wat je hebt bereikt. Om te kijken naar wie er in jouw leven thuis is, wie er hoort en wie er een warm plekje heeft.
Dromen doe ik ook over een kriebelend, bijna niet weg te denken, gevoel in het hart… Niet een droom uit het hoofd, geen droom van herinneringen maar een droom over een gevoel, een wens, een …. ja, misschien een stiekeme droomwens!

Een stiekeme droomwens, een droom die nog niet is uitgekomen, een droom waar je wel zelf invloed op hebt, een droom, een kans, een actie! Een droom die actie nodig heeft, of een portie lef nodig heeft.
Een droom die je alleen maar kan omschrijven als…. Je hart volgen!

Ik droom nog steeds mijn droom, het kriebelt, het is leuk, het is een idee die borrelt en die wacht om te worden uitgepakt. Om uit te pakken, en misschien wel weg te zetten of om uit te pakken en door te pakken!
Ik vind mensen die hun droom volgen, die hun hart laten spreken en volgen geweldig! Diepe buiging!

Ik leer het steeds een beetje meer, mijn hart volgen…

Make a wish

Een gedachte over “Dat kriebeltje van binnen!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

