Gewoon gewoontjes…maar oh zo fijn!

Hoe fijn kan het zijn, en hoe simpel…

Ik scoorde 3 hele fijne nieuwe juweeltjes voor uurtjes leesplezier!
Speelde samen met Marissa en al haar litlle pony’s en genoten daarna samen van een heerlijk kopje thee met zuurstokje!

overzicht

Bakten ondertussen samen lekkere koekjes, Marissa vond het kneden van het deeg maar een vies werkje!
Dus handjes wassen, erg vaak handjes wassen 😉 en daarna tijd voor de afwas! Het liefst doet ze het dat opnieuw en opnieuw en opnieuw, want zeg nou zelf water met schuim! Een magneet voor kinderen!

Koekjes bakken

Het afdrogen deden we later, eerst werd het wachten en dansen door de kamer! Lekker zingen met K3 en volgens het parcours dat mijn dame heeft uitgelegd de kamer door huppelen. Daarna lekker koekjes proeven! En ze waren prima gelukt!

Koekjes

Vandaag bezochten we Winschoten, en hebben gewoon eventjes geshopt. Nergens naar op zoek, maar lekker met z’n drieën een beetje rondsnuffelen. We zagen natuurlijk heel veel kerst spulletjes, en zelfs de Kerstman was er en bood dochterlief een bekertje chocolademelk aan. Maar ze bedankte vriendelijk, want dat kon ze thuis ook wel doen 😉
Manlief kon zich natuurlijk niet beheersen en kocht nieuwe schoenen voor zijn collectie! (pffffff!)
Ik zocht wat prullaria om het huis te versieren, heb laatst mooie takken gekocht met ophang haakjes waar natuurlijk ook wat leuks aan moet hangen. Dochterlief deed nog een rondje draaimolen, en daarna gingen we op naar huis.

Eenmaal thuis ging ik nog even aan de frutsel, heb een hartje van belletjes gescoord in het zilver waar ik al even naar op zoek was! Er hangt nu een mooie kerstversiering bij ons aan het plafond! Tenminste dat vinden wij… 😉

Decoratie

Thuis keken we een nieuwe DVD, de verschrikkelijke ikke! Manlief moe op de bank, dochter wrijft in haar oogjes en wil graag het bedje in. Na een lekkere warme douche, verhaaltjes van Sesamstraat ligt ons prinsesje te knorren.
Ik zelf struin het internet nog even af naar een mooi hertje en bedenk nog even wat ik met mijn leuke barbapapa schaaltjes ga doen! (ook vandaag gescoord! 🙂 ) Marissa dacht aan bloemetjes erin, ik denk dat ik dat ook wel een leuk idee vindt. Of hebben jullie nog een leuk idee?

Film en schaaltjes

3 gedachtes over “Gewoon gewoontjes…maar oh zo fijn!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

