Bloopers… en de pen in beweging!

Hoofdpijn ervan, grrrr!
Was druk met een superhelden masker voor vriendje Jason! Deze grote knul wordt alweer 4 en zeg nou zelf…dan ben je toch ook een superheld! Maar het wil me maar niet lukken… Dus change of plans!

We gingen aan de slag met strijk kralen, maar ik moet jullie teleurstellen…Ook dat ging faliekant mis! Geen strijk kralen hobby voor mij, en dat terwijl ik zulke leuke ideeën had! Het gepriegel zelf werkte me eerst op de zenuwen maar na een poosje moet ik zeggen dat ik me eraan heb overgegeven en het rustig onderging! 😉
Zie het resultaat (niet lachen!!!) hier op de foto’s, tips zijn welkom!

Daarna een nieuwe poging, strijk kralen in de oven. Mooi laten smelten in een leuke vorm, we gebruikten hiervoor de uitstekers voor koekjes (bakvormpjes) en ik zette de oven op 200 graden. Het smelten ging goed, er leek ook vorm in te zitten. Maar na het losmaken van de kralen konden wij er geen vorm meer in ontdekken. Alleen het grotere hart is gelukt!
Again, FAIL!!

Maar goed, mislukkingen horen er ook bij! En Marissa en ik konden om de strijk kralen ellende wel lachen! Het superhelden masker vond ik persoonlijk wat minder leuk, tja… dat wilde ik cadeau doen dus dat is dan net even weer anders!

Vervolgens hebben we de tv maar aangedrukt, kopje thee erbij en een leuk filmpje! Ik een pen en wat papier op schoot en even wat kaartjes krabbelen! Hoe vinden jullie mijn vreemde vogel familie? ….en verdwaald konijntje op verzoek van dochterlief!

Kaartjes maken - tekenen

Vreemde vogels tekenen

Mr. Pauw - tekenen

Kaarten maken - tekenen

Vogeltje - kaarten maken

8 gedachtes over “Bloopers… en de pen in beweging!

  1. Ach, joh, je bent al zo craetief niet alles hoeft te lukken, die dingen horen ook bij het knutselen, ik begin niet eens aan het “knutselen” dat wordt zo 10x niks. En de tekeningen tja ……………………..ik denk dat ik maar even niks zeg…………………………………..
    En ik heb ook geen tips ;(

    • Hahaha, en het was mij niet eens opgevallen! 🙂
      Maar je maakt me nu toch wel nieuwsgierig, zijn de tekeningen zo erg?
      En ja, bloopers horen erbij! Zo komen we er ook achter wat ons wel en niet ligt… en hier ben ik dus geen fan van! Helaas pindakaas zoals Marissa zegt!

    • Hahaha, nu lijkt het natuurlijk nergens meer op als ik zeg…HIJ heeft gelijk!
      Maar inderdaad… bedoelt als vreemde vogels! Komen uit een boekje van Marissa 😉
      Maar goed… ik was weer even zoet, missie geslaagd!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

