Voor jullie… Jullie die mij lief zijn!

Wensen, voornemens, plannen, ideeën…noem maar op! Ik heb ze allemaal en meestal kom ik ook altijd een aardig eind in de richting en dat dan elk jaar weer opnieuw. 1 ding werkt vaak niet mee, en dat is mijn gezondheid.
Hoewel ik zeker mijn momenten heb dat ik daar reuze van baal moet ik zeggen dat ik meestal vrij snel weer op m’n pootjes terecht kom, maar het jaar 2012 heeft voor ons een zware lading gekregen.
Het afscheid nemen van ons oh zo gewenste tweede kindje deed en doet pijn en voelt reuze oneerlijk en begrijpen dat mijn lijf me zo in de steek heeft gelaten dat doe ik nog steeds niet!
Maar hoe cliché het ook mag klinken ik ga door en geniet intens van mijn gezin!
Van mijn lief, van mijn kleine dame, van mijn vrienden en familie….

En daarom voor jullie, voor jullie die mij lief zijn… lief klein

Lieve Peter,
Wat een jaar hebben we achter de rug! Veel verdriet, veel dalen… Maar jij zoals altijd bent de rots in de branding, jij bent er voor ons! Je steunt me in alles, je laat me zo gek doen als ik wil, je bent de beste vader die ik me kan wensen voor onze mooie meid. Ben trots op wat je bereikt, school, werk, klussen en zorgen hier in huis…Alles draait door en je flikt het maar mooi even! Voor het nieuwe jaar wens ik je veel lol, veel gezelligheid en veel genietmomenten! Ik hou van jou met heel mijn hart!

Lieve Marissa,
Mijn kwebbel, mijn kleine actrice in de dop, mijn zonnetje in huis… Wat ben je toch een heerlijk kind! Je geniet met volle teugen van alles wat er op je pad komt, hou dat vast mijn schat! Je bent het mooiste wat me ooit is overkomen en ik wens je alleen maar goeds voor het nieuwe jaar! Spannend jaar, het jaar waarin je 4 wordt en naar de basisschool gaat. Het jaar dat mama en papa je steeds weer meer moeten loslaten, maar waarin we nog altijd even dichtbij zijn!

Lieve Mam & Pap,
Dank jullie wel dat jullie er altijd voor ons zijn! Ik hou van jullie! Geniet van het nieuwe jaar, geniet van jullie vakanties, van de kleinkids, van elkaar! Laat Boris maar lekker vaak los wandelen 😉 en geniet! Te gek hoe jullie voor Pieter ‘zorgen’ respect daarvoor!

Lieve Mel & Mic,
In een roerig jaar vol tranen, een traan van blijdschap toen jullie hoorden weer oom en tante te worden, vele tranen van verdriet toen het niet zo mocht zijn. En hoe stom het ook mag klinken, verdriet heeft ons naar elkaar toe gebracht en sterker gemaakt! Bedankt voor jullie zorgen, jullie liefde voor Marissa. In het nieuwe jaar wens ik jullie vooral wat rust, tijd en puzzel stukjes die in elkaar vallen. Geniet van elkaar en jullie meiden, en weet elke dag dat jullie er mogen zijn zoals je bent!

Lieve Noa,
Kleine topper, mooie dame, lief nichtje… Voor jou wens ik dat je snel je plekje vindt, en je helemaal gelukkig bent met alles om je heen! Je bent een schat van een meid, en jij mag er zeker wezen! Kom maar lekker vaak knutselen, logeren, koekjes bakken, samen huiswerk maken! Maak er een echt NOA jaar van schat!

Lieve Joy,
Kleine bengel, heerlijk pretbekkie, dikke boef… Geniet van je dagen zoals je dat altijd doet, lach, dans en heb lol! Knuffel met je hondjes, speel met de konijntjes, geniet van je nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Je wordt zo snel groot, blijf nog maar even lekker klein… 😉

Lieve Joke & Werner,
Bedankt voor jullie steun, voor de gezellige borrel avondjes tijdens onze logeer partijtjes, voor de wijze woorden.
Voor het nieuwe jaar wens ik jullie heel veel gezondheid en geluk, dat jullie samen maar een mooi jaar mogen krijgen. En dat de tegenslagen nu eens jullie deur voorbij mogen gaan.

Lieve Rob,
Wij wensen je een hele mooie tijd, een spannende tijd voor jou! Een eigen huisje, een eigen plek en leuke baan! Klinkt allemaal super toch, hou dat vast! Geniet ervan, en hopelijk zien we elkaar in het nieuwe (gezonde 😉 ) jaar een stuk vaker! Geniet natuurlijk ook samen met Hanneke!

Lieve Michel,
Nieuwe plannen, stappen in het nieuwe jaar… misschien ook wel wat kopen! Wie weet.. In elk geval veel geluk, gezondheid en succes met de studie en relatie in het nieuwe jaar! Geniet ervan en maak er wat moois van. En bedankt voor het langskomen, aan het bed zitten op het meest moeilijke moment voor ons. Bedankt dat je er was!

Lieve Geertje, Patrick en Quinten,
Je zou haast zeggen we kennen elkaar al jaren… Maar nee, vrij kort maar zo goed! Jullie zijn toppers, en het is altijd heerlijk genieten, lachen, eten, spelen, en kletsen met jullie! Ik wens jullie en vooral Quinten veel gezondheid, maak er een mooi jaar van! Laat je niet kisten, geniet van elkaar en heb pret!
En lieve Geertje, zooo bedankt voor je begrip, je warme lach, je bezoekjes die me helpen door het verdriet heen te komen.

Lieve Nora, Vincent, Jason en Jake,
Al zo lang kennen we elkaar, en het is altijd goed! Heerlijk gezinnetje, kan lekker met jullie lachen. Kids vermaken zich ook altijd prima, time flies! Bedankt voor jullie gezelligheid! Geniet van het nieuwe jaar, en hopelijk wordt het jaar beter qua gezondheid en qua slaap 😉 Mooie vaste baan voor Vincent zou ook niet gek wezen! In elk geval gaan we vaker daten, lekker eten of Ballorig onveilig maken.

Lieve Liesbeth, Arnold en Anouk,
Onze kleine ukkies worden groot, en dat is waar we maar niet over uit gepraat raken. Onze trots, onze meiden. Roerige jaren, maar voor jullie het jaar waarin je elkaar het JA woord gaf! Wij mochten daarbij zijn, bedankt! Bedankt voor jullie hulp, jullie zorg voor onze diertjes, voor een luisterend oor, voor leuke uitstapjes en kortom alle gezelligheid! Op naar een mooi jaar, een gezond jaar, een jaar vol plannen die we nu echt gaan uitvoeren!

Lieve Marscha, Arie, Xavier en Kyrah,
Het was een gezellig jaar met jullie, vooral in de zomer was het genieten van 2 kleine vriendinnetjes.
Leuke uitstapjes, etentjes en heerlijk kletsen. De vakantie was een kroontje geweest maar dat ging helaas anders dan gepland, gelukkig hebben jullie wel genoten! Spannend jaar voor jullie komt eraan, eigen zaak…. Waauw!! Kyrah naar de basisschool.. Leuk, leuk, leuk! Maak er een top jaar van jongens, en kom snel weer eens pizza bakken 😉

Lieve Michelle,
lieve schat, je bent zo’n lieve meid, bedankt voor alle appjes, voor alle gezelligheid, voor je ideeën, voor je liefde voor Marissa, voor je knuffels en zelfs voor je tranen, voor je lieve lach! We gaan er samen een TOP jaar van maken! Het gaat ons lukken, vertrouw er volledig op! Wens jou en Maurits een mooi, en gezond nieuwjaar! Hopelijk vindt Maurits een leuke job, en anders hij weet het he… wij kunnen wel een helpend handje gebruiken! Zonder gekheid, maak er wat van!

Lieve Ilona & Jayden,
Kleine nichtje…ahum! Je hebt me geraakt dit jaar, je was er voor me op het moment dat ik iemand nodig had! Dank je wel schat! Ik hoop dat jij je plekkie vindt, en dat je samen met Jayden mag gaan genieten van jullie welverdiende tijd samen. Geen gestress en gedoe maar lekker samen! Geniet van je leventje, van je vrienden, famillie en al die mooie kleine neefjes van je! Deze trotse tante mag ze wel goed in de gaten houden 😉

Lieve Nurdin & kids,
Bedankt voor jullie dolle, heerlijk drukke, vrolijke, gekke gezelligheid! En voor het laten zien van je gezicht 🙂 in een rotperiode. Hopelijk voor jullie in het nieuwe jaar alles wat op de rolletjes, en anders moet het superhelden trio hun krachten maar even gebruiken! Wens jullie veel gezondheid en een fijn, rustig nieuw jaar met leuke dingen op jullie pad! Kom maar lekker vaak dol doen! 😉

Lieve Henny, Paula, Anja,
Bedankt voor jullie knuffels, jullie lieve woorden, jullie smsjes, bezoekjes etc! Top tanties!!
Maak er een spetterend 2013 van!

Lieve Sven, Pascale, Yentl en Djazz,
Ver weg, maar wat is FB dan een uitkomst!:-) Leuk om vriendjes te hebben niet direct om de deur, maar met de kids weer een stukjes groter moet het toch zeker lukken elkaar wat vaker te zien! We gaan ervoor…
Voor het nieuwe jaar hele mooie tijden gewenst, geniet van jullie gekke bekken Yentl en van jullie kleine mini Sven 😉 Hopelijk ook een beter jaar qua gezondheid. En Pascale, bedankt voor je lieve berichten op het moment dat wij een zware keuze hadden gemaakt. Dat deed me goed!

Lieve Samantha & boys,
Bedankt voor je lieve berichtjes, maak er een leuk jaar van meid. Je hebt 2 prachtige jongens, echte hartenbrekers!
Succes op school, en knal ém erin dit nieuwe jaar!

Lieve Bianca,
Leuk je weer te zien, weer te horen, heerlijk! Bedankt voor je luisterend oor. Bedankt voor de theeleut afspraakjes. Wens je veel gezelligheid, salsa dansjes en fijne vakanties toe!

Lieve neefjes en nichtjes,
(het zijn er zoveel… ;-))
op naar een leuk, mooi nieuwjaar! En natuurlijk gezellige familie uitjes!

Lieve Claudia, Yvonne en gezinnetjes,
Bedankt voor de gezelligheid, de buurt uitjes, de vele kaartjes en bloemetjes dit jaar. Voor het nieuwe jaar wens ik jullie nog veel meer gezelligheid en natuurlijk veel moois!

Lieve blogbezoekers, Alida, Heleen D, Wilma, Anouk L, Emy, Saskia, Janet, collega’s enzovoorts…
Bedankt voor jullie reacties, blijven kleine cadeautjes! Heerlijk! Geniet van het nieuwe jaar en ik hoop jullie nog vaak te mogen ‘vinden’ op mijn blog.

Voor ieder ander… Want ik vergeet vast veel mensen, Manuel, Audrey, Carola, Jacintha en gezinnetje, Kim en Joost, Ina, Kenneth, Brenda ( in het nieuwe jaar thee doen), opa’s oma’s, en de niet digitalen onder ons ;-), collega’s en de rest…
Een mooi, fijn, gezellig nieuwjaar! En hoop jullie vaak te mogen begroeten op m’n blog!

Happy new year!

9 gedachtes over “Voor jullie… Jullie die mij lief zijn!

  1. Al reageer ik niet meer zo regelmatig. Ik lees je blogs nog steeds;)! Heel mooi hoe je deze stukjes hebt beschreven. Ik hoop dat 2013 voor jullie een jaar vol geluk mag worden. Dit verdriet gun je niemand. Helaas is het leven oneerlijk, en dat is zacht uitgedrukt. Lief dat ik er tussen sta bij blogsters! Ik blijf je zeker volgen hoor:)!

  2. lieve vanessa, ik kan het niet zo goed en mooi verwoorden als jou! maar wij wensen jullie ook een gezond en mooi jaar! en we gaan zeker een aantal dingen uitvoeren. liefs en dikke kus van mij

  3. Hee meid… ja was een moeilijke jaar voor jou/jullie… maar wat heerlijk dat je man en dochter zoveel vreugde in je leven brengen… Geniet van alle dingen of ze nu klein of groot zijn… hoop dat je gezondheid als maar beter wordt en je met volle teugen van het leven geniet…
    Een hele dikke knuffel van mij en meike…
    Wij zijn blij jullie te kennen.. groetjes H&M

  4. Heel mooi..<3 Ik wens jullie een heel mooie gelukkig nieuwjaar, vol blijdschap, geluk en liefde. Ook al zijn wij niet dichtbij, we denken aan jullie! ❤

  5. Lieve Vanessa,
    Jij ook een heel goed en gezond 2013, en blijf schrijven want het zijn prachtige verhalen uit jullie leven, veel sterkte met alle tegenslagen,,,,,,,
    Liefs
    Alida

  6. Hoi dikke lieverd wat super lief nu ontkomt ik er niet aan om te reageren wij vinden jullie ook een stel lieverds en zijn blij dat wd jullie hebben leren kennen . We hopen in 2013 nog veel meer leuke lieve gezellige momenten met jullie te hebben. ook als alles niet zo gaat als we willen komen we er ook uit wij zijn blij met zulke lieve vrienden en ons lief klein vriendinnetje geniet van elkaar xxx patrick geertje en quinten

  7. Een hele dikke knuffel en een mand vol geluk….. geniet al bij het zien van jullie meid, heerlijk !!! Ben ook altijd zo blij met tekeningen, kaartjes en freubelspul van haar…hangt op de keukendeur. Wens jullie alle geluk van de wereld !!! Komt nog een hele lijst aan leuke, gezellige uitstapjes, en hoop dat er nog veel en veel meer komen….dikke kus X…..

  8. Lieve Vanessa,
    Vol bewondering lees ik de mooie dingen die geschreven hebt. Wat kunnen Peter en je prinses trots en blij zijn dat jij zijn vrouw en haar moeder bent! Je bent een prachtmens! Voor jullie hoop ik dan ook dat 2013 een jaar wordt om in te lijsten. Heel veel liefde, gezondheid en geluk gewenst.
    Liefs, Joke

  9. hartverwarmende woorden met de bedoeling om hàrtverwàrmend te zijn. lieve Vanessa, ik heb diep respect voor je en durf je bijna zus te noemen. stevige, warme knuffels en we houden het duimpje omhoog ♥

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

