Hoera, ik blog 1 jaar!

Ergens in mijn achterhoofd ging er van de week een belletje rinkelen, heel zachtjes op de achtergrond.
Een belletje dat zei…
He, Vanes… je blog is ook bijna een jaartje oud! Een jaar vol knutselprojectjes, een jaar vol blog verhalen over mijn kleine lieve meid, foto’s, mooie dingen, een jaar lang een persoonlijk blog!

Maar dat belletje rinkelde zachtjes, en hoewel ik nog wel even dacht dat moeten we vieren… werd ik vanmorgen verast door berichtje in mijn mailbox met de tekst: Happy Anniversary with WordPress!
Ohjaa, verhip! Dat was ook zo, een jaar lang… Ohjee verhip, geen knutselprojecten die ook al af zijn de laatste tijd, geen leuke actie, geen echt feestje dus!
Dat krijg je ervan, ben druk bezig met dromen uit laten komen… en dan vergeet je wel eens wat!

blog1jaar

Maar goed, ergens ook wel lekker. Geen actie, geen ik- moet- nu- snel- een- leuk- iets- bedenken, maar gewoon een lekkere zaterdag met manlief en onze meid.
Alleen dacht onze meid daar anders over, ze was vandaag vastberaden om naar iemand toe te gaan. (let wel, iemand… het maakte eigenlijk niet uit wie het slachtoffer werd 😉 )
Tante Mel werd gebeld, Geertje stond op haar lijstje, vriendinnetjes werden gebeld, maar niemand thuis….
Madam belt oma, en heeft beet! En terwijl we de laarsjes aan trekken verteld ze haar paps en mams nog wel even dat ze alleen gaat spelen! Dus wij mogen omkeren en haar later weer ophalen.
Nog niet gezegd of ze vraagt mag ik ook wel bij oma logeren? Telefoon, oma bellen, jaaaaaa het mag!

Dus daar zitten we dan, manlief heeft een bioscoopje geregeld voor vanavond.
Ik laat jullie toch nog even weten dat mijn blog een jaartje bestaat! En wat zeggen jullie…nog maar even doorgaan niet?

HOERA!!

En eigenlijk… vieren we vanavond gewoon lekker dat we samen zijn!

Een gedachte over “Hoera, ik blog 1 jaar!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

