Sneeuwpret!

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een vreselijke, echt vreselijke hekel heb aan sneeuw! Ja, het ziet er mooi uit dat witte dekentje over de wereld, maar dan houdt het ook echt wel op! Kan ik binnen blijven dan vond deze angsthaas het niet zo’n ramp, maar moest ik vroeger op mijn fietsje school zien te bereiken zonder dat ik m’n benen brak of de rest van de dag als een stijve hark door de school waggelde dan vond ik het werkelijk een ramp!

Dit jaar besefte ik mij ineens wat sneeuw ook kan doen, sneeuw zorgt ook voor plezier en wat zeg ik… een heleboel plezier! Ik keek niet door mijn eigen ogen maar door die van mijn dochter en haar vriendjes en vriendinnetjes! Want na ritje nummer 10 op de slee naar beneden van de hoge bult hier in het park dacht ik Yeeeaaaahhhhh, dit is leuk! De kinderen hadden de grootste lol, en dus deze mama ook! (en de rest ook hoor 😉 )

Sneeuwpret park

Sneeuw engeltje - Marissa

Samen met Marissa maakten we nog wat sneeuw engeltjes, we bouwden een sneeuw kasteel achter thuis, maakten de stoepjes om het huis zo goed mogelijk sneeuwvrij en genoten van de koude, frisse lucht! Vriendinnetje Kyrah kwam ook mee spelen, samen hebben de meiden de konijntjes nog even verzorgd. Gekke beesten, zelfs zij vinden de sneeuw heerlijk! Wie ben ik dan om nog een hekel aan de sneeuw te hebben!

Konijntjes - sneeuwpret 2013

Slee - sneeuwpret Marissa & Kyrah

 

Dus bij deze… Ik vind de sneeuw ietsje minder erg… Ik hoef er niet uit, ik moet geen fietstochten maken,hoef mijn dame niet door de vroege kou naar school te brengen, ik kan me warm rennen en gek doen met de kleine mensjes van deze wereld en vooral omdat ik geniet dat mijn boefje de sneeuw toch wel echt een feestje vindt! Dus wie ben ik dan…

Geniet nog even mensen, wie weet denk ik er volgend jaar weer anders over… en is het minder erg alweer verdwenen 😉

 

 

2 gedachtes over “Sneeuwpret!

  1. haha moet lachen als ik je verhaal lees! wat weer mooi geschreven. ja we hebben veel lol gehad in het park en zo zie je maar dat het best leuk is. en dat geeft maar weer aan wat een lieve moeder je bent omdat ondanks je “hekel”aan sneeuw toch er door ging voor je dochter en uit eindelijk genoten hebt. xx

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

