Trots!

Mijn bericht voor vandaag slaat ineens nergens meer op (tenminste voor mijn blogbezoekers uit het noorden)
Want wij hadden vandaag de lente in het hoofd, we gingen als een speer door het huis heen, van boven naar onder, van onder naar boven, van voor naar achter en soms dacht ik er komt geen eind meer aan en het lijkt wel alsof ik een bom heb laten ontploffen… Maar toch, met hulp van mijn kleine vriendin werd alles schoon, fris en mooi ingericht.
Kreeg ik ondertussen nog een appje van vriendinnetje Nora met een foto van haar 2 knullen die lekker aan het stoeien waren, en ook dat gaf nieuwe energie.

Bloemen

bloemen

Op naar de winkel, boodschapjes halen maar terug komen met hele mooie bloemetjes voor mij en voor Marissa zelf.
Meid zocht ze zelf uit, en omdat ik ook een bloemetje voor vriendinnetje Marscha wilde kopen moesten we nog een keertje op en neer want de tassen waren vol.
Bij de deur horen we buurvrouw Yvonne vragen voor wie de mooie bloemen zijn en verteld ze Marissa dat ze jarig is (ahum!) Dat laat Marissa zich geen 2x vertellen, binnen worden de centjes geteld en wil ze iedereeeeen, idereeeen bloemen brengen. Ik zeg dat ze mag kiezen!
Claudia, omdat ik haar lief vindt….
Buurvrouw en Anouk en ook buurvrouw Yvonne want ze is jarig!

Dus met een zakje centjes, een beste sneeuwbui op ons hoofd op weg voor een volgende ronde winkelen.
Bloemen kiezen, inpakken, kaartjes schrijven en uitdelen natuurlijk!
Buurvrouw Claudia kreeg haar lievelings bloemen mam, zegt ze later als we klaar zijn met rond brengen.
En van buurvrouw Yvonne kreeg ze een mooie bedank kaart! Meis dus helemaal in haar nopjes!
En ik dus ook…. Ik was stiekem best een beetje trots, eigen centjes, bloemetje kopen en mensen een beetje lente brengen! Heerlijk, daar kan ik van genieten!

Bedankkaartje

Lekkers op de vrijdagmiddag

Later in de middag wat lekker op tafel en een filmpje kijken en daarna nog even bij vriendin Kyrah langs en toen was het tijd om te koken, kokkin Marissa heeft een heerlijke maaltijd neergezet! En wij zeggen op naar het weekend…

Goed roeren - koken marissa

Paprika snijden - koken

Oh, en waarom slaat dit bericht nu nergens meer op…
Niks geen lente, inmiddels ligt er weer van dat mooie*, witte*, koude*, zachte* plakspul buiten en is de wereld dus wit i.p.v. vol lente kleuren!

* Ik hou me vreselijk goed in… 😉

2 gedachtes over “Trots!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

