Memories!

Vandaag een dag met herinneringen, dromen, gevoelens en wensen die anders zijn uitgepakt.
Zo stond ik plots weer met mijn niet meer kleine baby Marissa op het consultatiebureau voor haar laatste check en bijbehorend prikje!
En het stoerst van allemaal was onze dame zelf, heerlijk babbelen, spelen, vrolijk alle testjes doen en daarna zonder 1 kik de prik in haar mooie armpje zien verdwijnen en na het handje schudden met de arts snel weer spelen.
Ze hoort de arts nog zeggen dat het pijnlijk kan voelen of dat ze koorts kan krijgen maar madam huppelt vrolijk de deur uit.

Mama en papa lopen mee, en ik ben trots…ik ben net een klein kind denk ik bij mezelf.
Om te horen dat het prima met je meisje gaat en dat we ons dametje niets hoeven te vertellen, pienter meiske is toch altijd leuk! Het zware gevoel dat ik had voordat we het consultatiebureau in liepen, gevoel van was alles toch maar anders gegaan….. was op dat moment weg! Het viel reuze mee, het zijn herinneringen die ik mee droeg van mijn meisje, mijn dame uitkleden, wegen in een weegschaal, hoofdomtrek meten, herinneringen waarbij je nog luiers ging verschonen, waar je nog kriebeltjes van gezonde spanning voelt omdat het nog nieuw is, omdat je alleen maar goed nieuws over je kleine meisje wil horen…..
Het was niet de wens, de wens om er met nog een klein wentinkje te zitten en de stappen opnieuw te mogen doormaken die de overhand nam in mijn gedachten stroom.
Ik leef in het hier en nu, ik ben bij mijn mooiste cadeautje, mijn dochter en mijn lief loopt naast me….

Stap genomen, periode afgesloten, en het consulatiebureau uitgezwaaid.
Meisje trots, papa trots, mama trots …wat wil een mens nog meer?

Thuis kreeg dochterlief toch wat monsterachtige roze vlekken door de prik….. Maar deze wassen we er samen gewoon weer lekker af! 😉

Liefde

Een gedachte over “Memories!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

